Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er detFinn er tipptopp![]()
Mellomste er ikke like åpen som eldste, men liker det meste. Begge spiser mye jeg bare spiser litt av for syns skyld...
Yngstemor er som kjent under opplæring på konseptet "mat" enda
Trenger opp noen kg uansett så greit nok...men slitsomtDrikk masse vann![]()
Ja, godt for kroppen. Når jeg ellers nesten bare klarer sitte/ligge, blir det jo ekkelt i ryggen. Også litt det å forebygge bekkenløsning. Tror nemlig den kommer snikende innpå snart.. [emoji14]Deilig å få luftet seg litt![]()
Den må være passe (lite) moden da.Enig, kvelden er verre
Mye god mat i en banan![]()
Mamma kaller det en familiegreie vi har fra farssiden. Noen dager bare slutter vi å spise fordi vi er lei av å tygge..I dag har jeg en spisedag. Blir ikke mett
Slitsomt... :/I dag har jeg en spisedag. Blir ikke mett
Hun blir vel bedre etterhvert jaSå deilig når de godtar sunn mat!
Lillesøster blir nok som de andre etterhvert!
Bare drikke omtrent i løpet av en dag da?Mamma kaller det en familiegreie vi har fra farssiden. Noen dager bare slutter vi å spise fordi vi er lei av å tygge..
Eldstemann kom borti det for første gang i fjor ;-)
Må finne laderen daHar for lite strøm på telefonen [emoji50]
Skulle hatt mer.. 9% holder ikke lenge altså..
Også er jeg usikker på hva jeg skal se på. Begynte på ghost whisperer igjen for litt siden, men husker ikke hvor langt jeg er kommet... Så vurderer bare droppe det og påbegynne en annen serie istedet.
Lader litt nå, men skal ned og se på noe.. Og da er ledningen for kort :OMå finne laderen da![]()
Ahh skjønnerLader litt nå, men skal ned og se på noe.. Og da er ledningen for kort :O
Jo takkAhh skjønnerkose deg med serie da
Nei, spiser. Inntreffer somregel ikke hele dagen. Men gjerne til kveldsmat. Spiser fort et par skiver mer enn vanlig, men går lei. Magen er bunnløs...Bare drikke omtrent i løpet av en dag da?
Ahh sånn jaNei, spiser. Inntreffer somregel ikke hele dagen. Men gjerne til kveldsmat. Spiser fort et par skiver mer enn vanlig, men går lei. Magen er bunnløs...
Ahh sånn jajeg trenger opp et par kg så sånnsett bare greit med spisedag her
Hvilken har hun ?