Skravletråd januar

Æsj får kuttet dagene mine med 1 t hver dag fra neste uke, utrolig kjipt å få kuttet ennå mer

Skoskapet ryddet
13 par sko gis bort
2 selges
Fått ryddet opp hvertfall

Kastet ut ene skapet i gangen også, synes det ble så rotete med jakkene hengende der
Effektiv du er i dag da...
Her ligger jeg å blir plaget av en liten sykling [emoji14]

Viktig å ta seg av den syke da :)
Ja det er nok det, men han skal helst ha en armkrok 24/7 akkurat nå og da får ikke mor gjort så mye annet [emoji14] hvertfall ikke siden eldste sov hos bestemoren i natt, så kan ikke bruke henne som avlaster i kosingen [emoji12]

Ja det er nok det, men han skal helst ha en armkrok 24/7 akkurat nå og da får ikke mor gjort så mye annet [emoji14] hvertfall ikke siden eldste sov hos bestemoren i natt, så kan ikke bruke henne som avlaster i kosingen [emoji12]
Hvordan syk er han?

Hvordan syk er han?
Vi venter svar på noen prøver men legen mente det måtte være bronkitt, lungebetennelse eller rs virus. Så det eneste vi kan gjøre er å kose, mens jeg prøver å gjøre det best mulig for han og passer på pusten hans..

Vi venter svar på noen prøver men legen mente det måtte være bronkitt, lungebetennelse eller rs virus. Så det eneste vi kan gjøre er å kose, mens jeg prøver å gjøre det best mulig for han og passer på pusten hans..
Æsj da så kjipt
Håpee han snart blir frisk igjen

Back
Topp