Noen små søte kjoler, og en god krem til mammaenHva shoppet du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen små søte kjoler, og en god krem til mammaenHva shoppet du?
Seks år eldre enn min eldste datter... Guttungen er eldre, men selv om han sånnsett har hatt et par "kjærester" er det nok mer henne jeg "bekymrer" meg for....Lille valentinsbabyen min blir straks 12![]()
De er det, gleder meg veldig.De er gode
Ja det var greit å flate ut nå, så får jeg heller ta leiligheten i morra for rotet stikker vel ikke av[emoji23]Høres greit ut det
He he gjør nok ikke detJa det var greit å flate ut nå, så får jeg heller ta leiligheten i morra for rotet stikker vel ikke av[emoji23]
Kos deg med maten etterhvertDe er det, gleder meg veldig.
Deigen er ferdighevet nå så skal til å steke om litt
Fin gave detNoen små søte kjoler, og en god krem til mammaen
De blir så fort store!Hun blir vel 12 i år, mener hun er ett år eldre enn kb
KjedeligGaaaaah
Nå skulle jeg bestille stoler , måtte bare måle førsr
De stolene vi har er 12 cm mindre i bredden enn de nye vi skulle ha og da blir det ikke plass til 6 stoler
Det gjør det helt sikkert ikke.Ja det var greit å flate ut nå, så får jeg heller ta leiligheten i morra for rotet stikker vel ikke av[emoji23]
Det gjør det helt sikkert ikke.Ja det var greit å flate ut nå, så får jeg heller ta leiligheten i morra for rotet stikker vel ikke av[emoji23]
Jaaa! Kjipt det var over akkurat nå når jeg kom tilbake!Savner dere topp 100???
![]()
Har du e estimat på hvor mye sånn ca vi snakker på ei uke? Så kan vi forsøke å strekkes noe over?Da anbefaller jeg dere å skravle skikkelig og øke tempoet litt, så kan det nok dukke opp noe ganske snart![]()
Lage dere en utfordring til uken kanskje?
Det er santDe blir så fort store!
Ja jeg vetKjedelig
12 cm pr stol er ganske mye da!
Så kjekt. Hvilken film? Okei så bra.Håper jeg ogsåDe er på kino
Går bra, over på glutenfri kost og det hjelper masse. Hun har begynt å spise endel, virker som hun får i seg mer og mer næring for hun er ikke lenger så trøtt og sur![]()
Åhh kjedelig dere ikke fantNoen juleting
Fant ikke stoler mannen likte
Mhm synes jeg ogsåÅhh kjedelig dere ikke fant