Ikke i bruk
Forumet er livet
Å herregud... lille jenta mi er på date... Mammahjerte er både stolt og brister på samme tid 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Utfordring er gøy detDa anbefaller jeg dere å skravle skikkelig og øke tempoet litt, så kan det nok dukke opp noe ganske snart
Lage dere en utfordring til uken kanskje?
Oi næmmen herlig daÅ herregud... lille jenta mi er på date... Mammahjerte er både stolt og brister på samme tid![]()
Hva shoppet du?På vei hjem etter shopperunde
Håper jeg ogsåOi næmmen herlig dahåpe hun koser seg masse! Hvordan går det med henne og cøliakien forresten ?
Så koselig daÅ herregud... lille jenta mi er på date... Mammahjerte er både stolt og brister på samme tid![]()
Hvor gammel er hun egentlig?Å herregud... lille jenta mi er på date... Mammahjerte er både stolt og brister på samme tid![]()
Så bra. Det er klart det hjelper å få mat kroppen tåler, da blir nok humøret bedre.Håper jeg ogsåDe er på kino
![]()
Går bra, over på glutenfri kost og det hjelper masse. Hun har begynt å spise endel, virker som hun får i seg mer og mer næring for hun er ikke lenger så trøtt og sur![]()
Hun blir vel 12 i år, mener hun er ett år eldre enn kbHvor gammel er hun egentlig?
*stålsetter meg*
Noen juletingHva shoppet du?
Lille valentinsbabyen min blir straks 12Hvor gammel er hun egentlig?
*stålsetter meg*
Ja det ble en del folk, men nå er vi hjemme igjen så da er det bare litt rydding føre jeg skal flate ut forran tv [emoji23]Blir litt folk da
Vanlig nan-brød med hvitløkVanlig nanbrød?
Takk for detGratulerer til storesøster
Og god bedring til lillegutt!
Høres greit ut detJa det ble en del folk, men nå er vi hjemme igjen så da er det bare litt rydding føre jeg skal flate ut forran tv [emoji23]
De er godeVanlig nan-brød med hvitløk![]()
Hva shoppet du?Skal besøke venninne med nyfødt baby på mandag så har vært ute og shoppet gaver![]()