Kommer du å rydder litt hos meg også?Lese og rydde
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer du å rydder litt hos meg også?Lese og rydde
Hahaha nei jeg har nok her i dag jegKommer du å rydder litt hos meg også?
Kjedelig da, hadde hvert hyggelig med besøk og noen som rydda [emoji14] evt kan du komme og kose med syklingen min mens jeg rydder[emoji23]Hahaha nei jeg har nok her i dag jeg
Effektiv du er i dag da...Skoskapet ryddet
13 par sko gis bort
2 selges
Fått ryddet opp hvertfall
Kastet ut ene skapet i gangen også, synes det ble så rotete med jakkene hengende der
Å ja det hørtes bedre ut i grunnKjedelig da, hadde hvert hyggelig med besøk og noen som rydda [emoji14] evt kan du komme og kose med syklingen min mens jeg rydder[emoji23]
Viktig å ta seg av den syke daEffektiv du er i dag da...
Her ligger jeg å blir plaget av en liten sykling [emoji14]
Han er klar for kos så bare å kommeÅ ja det hørtes bedre ut i grunn![]()
Ja det er nok det, men han skal helst ha en armkrok 24/7 akkurat nå og da får ikke mor gjort så mye annet [emoji14] hvertfall ikke siden eldste sov hos bestemoren i natt, så kan ikke bruke henne som avlaster i kosingen [emoji12]Viktig å ta seg av den syke da![]()
Hvorfor blir dagene kuttet med 1 time?Æsj får kuttet dagene mine med 1 t hver dag fra neste uke, utrolig kjipt å få kuttet ennå mer
For å ta inn igjen kr for hun som er tilbake 10%...Hvorfor blir dagene kuttet med 1 time?
Hvordan syk er han?Ja det er nok det, men han skal helst ha en armkrok 24/7 akkurat nå og da får ikke mor gjort så mye annet [emoji14] hvertfall ikke siden eldste sov hos bestemoren i natt, så kan ikke bruke henne som avlaster i kosingen [emoji12]
Vi venter svar på noen prøver men legen mente det måtte være bronkitt, lungebetennelse eller rs virus. Så det eneste vi kan gjøre er å kose, mens jeg prøver å gjøre det best mulig for han og passer på pusten hans..Hvordan syk er han?
Så kjedelig da, hvor mye jobber du nå da?For å ta inn igjen kr for hun som er tilbake 10%...
Har jobbet 10 11 eller 12dagerSå kjedelig da, hvor mye jobber du nå da?
Æsj da så kjiptVi venter svar på noen prøver men legen mente det måtte være bronkitt, lungebetennelse eller rs virus. Så det eneste vi kan gjøre er å kose, mens jeg prøver å gjøre det best mulig for han og passer på pusten hans..
Det er jo ikke noe gøy..Har jobbet 10 11 eller 12dager
Nå blir det 9.5 eller 10
Nope synes ikke detDet er jo ikke noe gøy..