Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bra herHalla damer! Lenge siden sist! Hvordan går det med dere?
Ja , får kontrakt fra mars mest sannsynlig når de vwt mer om situasjonen til den sykemeldte..Jobber du uten kontrakt??
Å herregud... lille jenta mi er på date... Mammahjerte er både stolt og brister på samme tid![]()
Gaaaaah
Nå skulle jeg bestille stoler , måtte bare måle førsr
De stolene vi har er 12 cm mindre i bredden enn de nye vi skulle ha og da blir det ikke plass til 6 stoler
Takk for det![]()
Hatt en fin dag?
Skal besøke venninne med nyfødt baby på mandag så har vært ute og shoppet gaver![]()
OÆsj, så kjedelig da![]()
Så utrolig kjip situasjon for deg, håper det løser seg for deg da [emoji8]Jeg har jo bare muntlig avtale så ja dessverre
Prøv å strekk dere over 4500 per dag hadde vært noe. Over 5500 så blir det fantastisk. Over 6000 blir ellevilt!!Har du e estimat på hvor mye sånn ca vi snakker på ei uke? Så kan vi forsøke å strekkes noe over?
For meg er det motsatt [emoji14]Brette klær er kjedelig.
Alternativet er å logge seg på jobb.
Så jeg bretter litt til...
Fått ryddet på badet også å i sokke/ubdertøys kommoden.
Digg å få orden
Prøv å strekk dere over 4500 per dag hadde vært noe. Over 5500 så blir det fantastisk. Over 6000 blir ellevilt!!
Halla damer! Lenge siden sist! Hvordan går det med dere?
Ble ekstra jobbing i morgen så da taper jeg ingenting denne mnd heldigvisSå utrolig kjip situasjon for deg, håper det løser seg for deg da [emoji8]
Godt det da hvertfallBle ekstra jobbing i morgen så da taper jeg ingenting denne mnd heldigvis
Mellom 3 og 4Og hva ligger vi på nå?
Litt som med oss med andre ord.
Er her langt mindre enn tidligere selv.
Får rett og slett ikke tid
Bra her
Der da?
Det er detGodt det da hvertfall![]()