God bedring til han.. Hvordan er formen i dag?
Takk <3 Ligger flat ut med 39.4 i feber. Har sent mannen på butikken for å kjøpe yndlingsjuicen hans så han får i seg nok væske <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God bedring til han.. Hvordan er formen i dag?
Deilig å levere i barnehagen komme hjem og føle seg grei i formen til å ta ett skikkelig rydderes for så våkne på sofaen kl 14.............. damn
Da hadde du behov for litt søvn <3
Jippiiii. Har faktisk gått og ventet på det [emoji23]Førstemann har flyttet inn i oktober forumetdet går fremover nå
![]()
Skulle akkurat skrive det selvFørstemann har flyttet inn i oktober forumetdet går fremover nå
![]()
Har også ventet på det [emoji23]Jippiiii. Har faktisk gått og ventet på det [emoji23]
Førstemann har flyttet inn i oktober forumetdet går fremover nå
![]()
Første trimester er noe dritt! Lei av å være uggen og trøtt..![]()
Første trimester er noe dritt! Lei av å være uggen og trøtt..![]()
Samme her. Plasserte en syk frøken inn i vår seng i kveld. Tv resten av kvelden her også siden ungen selvfølgelig har smitta meg også. Begynt å se på The Leftovers, men er ikke heeelt begeistret for den.I dag var lillegutt heldigvis veldig enkel å legge. Nå ligger jeg på sofa og ser Ullared på tvskikkelig feel good-tv
hva står på programmet hos dere i kveld jenter?
![]()
Fødeavdelingen på 5 [emoji6] hehe...I dag var lillegutt heldigvis veldig enkel å legge. Nå ligger jeg på sofa og ser Ullared på tvskikkelig feel good-tv
hva står på programmet hos dere i kveld jenter?
![]()
Uff :/ Lykke til videreDa var tiden min kommet for å melde meg ut damer. Det var hyggelig så lenge det varte. Jeg må bare tenkte at det er en grunn til alt. Masse lykke til videre <3![]()
Så trist [emoji22] Masse lykke til videre du også. Mange klemmer til deg fra meg [emoji173]Da var tiden min kommet for å melde meg ut damer. Det var hyggelig så lenge det varte. Jeg må bare tenkte at det er en grunn til alt. Masse lykke til videre <3![]()