Skravletråd

Deilig å levere i barnehagen komme hjem og føle seg grei i formen til å ta ett skikkelig rydderes for så våkne på sofaen kl 14.............. damn

Første trimester er noe dritt! Lei av å være uggen og trøtt.. :(

I dag var lillegutt heldigvis veldig enkel å legge. Nå ligger jeg på sofa og ser Ullared på tv :D skikkelig feel good-tv :happy: hva står på programmet hos dere i kveld jenter? :)

I dag var lillegutt heldigvis veldig enkel å legge. Nå ligger jeg på sofa og ser Ullared på tv :D skikkelig feel good-tv :happy: hva står på programmet hos dere i kveld jenter? :)
Samme her. Plasserte en syk frøken inn i vår seng i kveld. Tv resten av kvelden her også siden ungen selvfølgelig har smitta meg også. Begynt å se på The Leftovers, men er ikke heeelt begeistret for den.

Da var tiden min kommet for å melde meg ut damer. Det var hyggelig så lenge det varte. Jeg må bare tenkte at det er en grunn til alt. Masse lykke til videre <3 :)

Da var tiden min kommet for å melde meg ut damer. Det var hyggelig så lenge det varte. Jeg må bare tenkte at det er en grunn til alt. Masse lykke til videre <3 :)
Så trist [emoji22] Masse lykke til videre du også. Mange klemmer til deg fra meg [emoji173]

Back
Topp