Nedtelling tul

19 dager
 
18 dager
 
Uten og tråkke noen på tærne, men hva er grunnen til at så mange velger ul så tidlig?
Evt hva er årsaken til at du tar tul?

*kunnysgjerrig* regner meg jeg venter til ul, hvis det ikke er noe som skjer fram til da! :)
 
Uten og tråkke noen på tærne, men hva er grunnen til at så mange velger ul så tidlig?
Evt hva er årsaken til at du tar tul?

*kunnysgjerrig* regner meg jeg venter til ul, hvis det ikke er noe som skjer fram til da! :)

Vi tar tidlig ul for å faktisk se at det er noen der og at vi har muligheten til å avbryte svangerskapet om det skulle være noe galt med fosteret.
 
Uten og tråkke noen på tærne, men hva er grunnen til at så mange velger ul så tidlig?
Evt hva er årsaken til at du tar tul?

*kunnysgjerrig* regner meg jeg venter til ul, hvis det ikke er noe som skjer fram til da! :)

Har opplevd SA. Derfor vil heg vite det er ok før jeg forteller det til noen etter uke12
 
Uten og tråkke noen på tærne, men hva er grunnen til at så mange velger ul så tidlig?
Evt hva er årsaken til at du tar tul?

*kunnysgjerrig* regner meg jeg venter til ul, hvis det ikke er noe som skjer fram til da! :)
Opplevde SA i mitt forrige (første svangerskap). Det var det verste jeg noen gang har opplevd, og trenger derfor å bli beroliget underveis om at alt er som det skal. Har også vært og målt hcg nivået i blodet for å se at det er normal stigning. Sistnevnte fordi symptomene brått ble borte og det samme skjedde forrige gang som jo endte i sa. Heldigvis ser alt ut til å gå bra foreløpig og skal ha tul 8+1 i neste uke [emoji4]
 
Uten og tråkke noen på tærne, men hva er grunnen til at så mange velger ul så tidlig?
Evt hva er årsaken til at du tar tul?

*kunnysgjerrig* regner meg jeg venter til ul, hvis det ikke er noe som skjer fram til da! :)

Jeg har blitt gravid via ivf. Da er det alltid tul.
 
"Bare" 3 dager igjen. Er så utrolig nervøs!!! Reiser alene så er livredd for at noe skal være galt. Lettere å takle hvis samboeren hadde vært der sammen med meg, enn å vente i Oslo i tre timer på bussen, og deretter sitte fem timer på bussen alene før jeg kommer hjem. Prøver å tenke positive tanker, men ikke lett! Ingen spesiell grunn til at det ikke skulle gå bra, men ..
 
Uten og tråkke noen på tærne, men hva er grunnen til at så mange velger ul så tidlig?
Evt hva er årsaken til at du tar tul?

*kunnysgjerrig* regner meg jeg venter til ul, hvis det ikke er noe som skjer fram til da! :)

Jeg har hatt TUL to ganger før. En gang i hvert svangerskap. Dette blir mitt tredje...

Nå får jeg TUL på sykehuset, henvist fra legen.

Hovedgrunnen til at vi har valgt å betale for TUL i uke 10-12 er fordi da kan vi se ev misdannelser hos fosteret og om alt er bra. Er det noe galt, kan man ta medisinsk abort/utskrapning i steden for å føde en minibaby... Dersom man ikke oppdager feilen før OUL er det faktisk en realitet...

Nå får jeg som sagt TUL på sykehuset ettersom det ble oppdaget MA sist. Da var jeg i uke12 og fosterutviklingen hadde stoppet i uke9. Det hadde vi heller ikke visst uten TUL. For alt vi vet kunne jeg gått med dødt foster i magen til OUL...
 
Skal om tre dager. Kan ikke komme fort nok! Har spottet en uke nå, og i dag på morran kom det litt mer blødning enn tidligere. Orker ikke gå å tenke negative tanker stort lenger!
 
Back
Topp