Nedtelling tul

Litt over 3 timer til tul her.. Huff, er utrolig spent.. Når jeg fant ut at jeg var gravid for over 14 år siden og skulle inn til tul har det vært tomt. Dette har skjedd noen ganger og fikk beskjed om sa. Men har grublet litt på om det kan ha vært kjemiske istedenfor? Siden det har vært rundt 3-4 uker, tenkte å lufte dette for legen på fertilitetsklinikken i dag. Føler at det kan berolige meg litt av enn eller annen grunn.
Prøver også å tenke at jeg ikke har blitt gravid før nå på 14 år, og at når jeg først har kommet så langt er det gode sjanser. Men tvilen gnager litt i bakhodet for det [emoji17]
Jeg heier sååååå mye på deg i dag [emoji173][emoji173]!! Dette skal gå bra og du skal få se en levende bønne med et bankende hjerte!! [emoji3][emoji3][emoji3] ikke lenge til du skal inn, nå. Jeg må grue meg helt til tirsdag, tenk på det [emoji23]
 
Jeg heier sååååå mye på deg i dag [emoji173][emoji173]!! Dette skal gå bra og du skal få se en levende bønne med et bankende hjerte!! [emoji3][emoji3][emoji3] ikke lenge til du skal inn, nå. Jeg må grue meg helt til tirsdag, tenk på det [emoji23]
Tusen takk [emoji173] [emoji173] Er godt å ha heiagjeng her inne [emoji6]
Forstår deg godt at du synes det er lenge til, de siste dagene har vært drøye for å si det mildt...
 
15 dager
 
Da fikk jeg bekreftet time 10/2! En evighet til, men da er jeg nesten 12 uker, så det er jo kjent å se evt misdannelser. Hele 25 dager til! :)
 
Lykke til i dag :)

Ja[emoji3] nå er det bare en time igjen for deg. LYKKE TIL [emoji173][emoji173]
Tusen takk dere [emoji8] Ul var helt fantastisk!!! Fikk se nurket og høre hjertelyden [emoji173] Tårevåt opplevelse kan man si. Fikk beskjed om at jeg er 6+4 og ikke 6+2 også [emoji6] Gjør ingenting å være litt lenger kjenner jeg [emoji1]
 
Tusen takk dere [emoji8] Ul var helt fantastisk!!! Fikk se nurket og høre hjertelyden [emoji173] Tårevåt opplevelse kan man si. Fikk beskjed om at jeg er 6+4 og ikke 6+2 også [emoji6] Gjør ingenting å være litt lenger kjenner jeg [emoji1]
Så vanvittig GODT å høre!!! [emoji3][emoji3][emoji8] også å bli spolt frem et par dager også da, gitt! Kan man be om mer? [emoji23]
 
14 dager!
 
Back
Topp