Nedtelling tul

En tråd i 'Våre leker' startet av Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15, 2 Jan 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. mom2be_juli2014 Flørter med forumet

2. Didelidox Forelsket i forumet Septembergull'17

Fikk se lille nurket igjen idag :Heartbigred
    Hadde allerede bestilt privat tidlig ultralyd for noen uker siden, men oppdaget dagen før på første legekontroll at pga alder så får jeg tilbud om TUL. Bare kos å få titte en ekstra gang :)
    Alt bare bra med lille og det ser ut som det blir en liten jente :Heartred

• Liker Liker x 2
  3. Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsmellows-15 Septembergull'17 VIP Februarlykke 2015

Under 13t

• Liker Liker x 2
  4. Moonay Flørter med forumet

Samme her. Tredje ultralyd i morgen (12+2), har risiko svangerskap så jeg må følges opp ofte. Like spent hver gang

5. Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsmellows-15 Septembergull'17 VIP Februarlykke 2015

1 time og 15 min ca ca :eek:

6. Pakeeza85 Forelsket i forumet Oktobermirakler 2013

18 dager til

7. Miss Honey Betatt av forumet

4 dager til privat ultralyd. Har hatt et par hos fastlegen allerede bare for gøy men ikke så veldig brs apprat og babyen lå ikke så godt til. Men så masse bevegelse det var fint:) Gleder oss til å se skikkelig på tirsdag og i tillegg få vite om alt er i orden:) jeg er 13+1 da. Tror dere vi får se kjønn?

8. Milliemus Betatt av forumet

Har allerede vært å sett skatten 3 ganger pga jeg er med i forskning. Første gang i uke 7, så uke 10 og uke 13. Nå venter jeg bare på oul om 9 laaange dager. :)

9. Tekopp Forumet er livet Septembergull'17 Februarbarna 2020

13 dager og 4 timer til privat UL :D

• Liker Liker x 1

Del denne siden