Nedtelling tul

14 dager igjen :D
 
Jeg har hatt TUL to ganger før. En gang i hvert svangerskap. Dette blir mitt tredje...

Nå får jeg TUL på sykehuset, henvist fra legen.

Hovedgrunnen til at vi har valgt å betale for TUL i uke 10-12 er fordi da kan vi se ev misdannelser hos fosteret og om alt er bra. Er det noe galt, kan man ta medisinsk abort/utskrapning i steden for å føde en minibaby... Dersom man ikke oppdager feilen før OUL er det faktisk en realitet...

Nå får jeg som sagt TUL på sykehuset ettersom det ble oppdaget MA sist. Da var jeg i uke12 og fosterutviklingen hadde stoppet i uke9. Det hadde vi heller ikke visst uten TUL. For alt vi vet kunne jeg gått med dødt foster i magen til OUL...

Takk for mange svar!
Opplevde sa før forrige svangerskap jeg og, men regner med at vi holder oss til OUL.
 
Endelig fikk vi se lill BB's hjerte slå! Jeg gråt like mye som sist, men denne gangen var det gledestårer. Skal tilbake til ny UL om to uker <3 Ble Satt frem to dager. 7+4 :)
 

Vedlegg

  • ImageUploadedByBV Forum1484657812.175158.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1484657812.175158.jpg
    80,9 KB · Visninger: 29
Kjedelig å henge etter å bare være i 6 svangerskapsuke, ingenting å se enda.
Har lyst til å bestille en privat rundt uke 10-12, men får se.
 
17 dager!
 
Litt over 3 timer til tul her.. Huff, er utrolig spent.. Når jeg fant ut at jeg var gravid for over 14 år siden og skulle inn til tul har det vært tomt. Dette har skjedd noen ganger og fikk beskjed om sa. Men har grublet litt på om det kan ha vært kjemiske istedenfor? Siden det har vært rundt 3-4 uker, tenkte å lufte dette for legen på fertilitetsklinikken i dag. Føler at det kan berolige meg litt av enn eller annen grunn.
Prøver også å tenke at jeg ikke har blitt gravid før nå på 14 år, og at når jeg først har kommet så langt er det gode sjanser. Men tvilen gnager litt i bakhodet for det [emoji17]
 
Back
Topp