Symptom tråd

Begynnende bekkenløsning her, 5+1. Hadde bl i de to forrige svangerskapene også, sist kom det mellom uke 8-12.. Og nå enda tidligere. Må roe ned tempoet ofte, kjenner at jeg har gjort for mye etter at skaden er skjedd som regel.

Av andre "plager"; trøtt om dagen/søvnløs om natten, kvalm, sulten hele tiden, fryser for så å svette ihjel, murring i mage.. Og ofte på do. Etter alt å dømme er jeg i rute mtp symptomer [emoji23]

Åh? :o Det visste eg ikke!
Da vet du det nå [emoji4] det går helt sikkert bra. Prøv å ikke stresse hvis du ble litt stressa nå. Gjort er gjort. Jeg vet om ei som ikke visste om det og som «spiste» det gjennom hele svangerskapet sånn som hun pleide til vanlig med hodepine, muskelsmerter osv. Alt gikk bra, men selvfølgelig unødvendig å gjøre det nå som du vet at det ikke er anbefalt.

Begynnende bekkenløsning her, 5+1. Hadde bl i de to forrige svangerskapene også, sist kom det mellom uke 8-12.. Og nå enda tidligere. Må roe ned tempoet ofte, kjenner at jeg har gjort for mye etter at skaden er skjedd som regel.

Av andre "plager"; trøtt om dagen/søvnløs om natten, kvalm, sulten hele tiden, fryser for så å svette ihjel, murring i mage.. Og ofte på do. Etter alt å dømme er jeg i rute mtp symptomer [emoji23]
Til en som ikke har peiling.. Hvordan merker du at du har begynnende bekkenløsning?

Da vet du det nå [emoji4] det går helt sikkert bra. Prøv å ikke stresse hvis du ble litt stressa nå. Gjort er gjort. Jeg vet om ei som ikke visste om det og som «spiste» det gjennom hele svangerskapet sånn som hun pleide til vanlig med hodepine, muskelsmerter osv. Alt gikk bra, men selvfølgelig unødvendig å gjøre det nå som du vet at det ikke er anbefalt.
Ja gjort er gjort. Ikke noe å gjøre med nå :) Men tusen takk for råd, nå ve teg det ihvertfall [emoji5]

Fordi jeg får vondt i hoftene. Har montert garderobeinnredning i går, merker ikke noe når jeg holder på men til kvelden verker det i hoftepartiet.

Og siden jeg har hatt det to ganger tidligere, kjenner jeg igjen smertene [emoji5]
Skjønner! Jeg har begynt å få vondt i halebeinet hvis jeg går litt lange turer eller gjør noe litt utenom det vanlige. Det dunker i flere timer etterpå. Håper det bare er tilfeldig og ikke har noe med bekkenløsning å gjøre. Det høres vondt ut [emoji26]

Jeg føler jeg har blitt helt vimsete i det siste jeg. Flere som har det sånn? [emoji23] også får jeg latterkrampe av den minste lille ting. Jeg kan til og med le høyt for meg selv når jeg er alene. Det har jeg aldri gjort før.. Klikka for meg? [emoji23]

6+0 i dag

Sa nettopp til mannen at jeg ikke har noe særlig symptomer, men kom på noenl:
- murringer/småvondt nederst i magen (nesten konstant)
-Sulten 2 timer etter hvert måltid. Blir kvalm om jeg ikke spiser, men det er heldigvis ikke så ille enda.
-Frysebyer og kaldere enn jeg pleier å være
-Håret er litt mindre medgjørlig enn det pleier å være
- Ømme brystvorter

Hadde det ikke vært for mange positive og uteblitt mens, hadde jeg ikke visst at jeg er gravid. Null symptomer!!

(Men nå våkner jeg vel med hele pakka i morgen da, siden jeg sitter her å skryter av fin form!)

Har bare vondt i hodet av og til og ømme pupper.. kvalmen har forsvunnet og jeg er offisielt nervøs!

Jeg føler jeg har blitt helt vimsete i det siste jeg. Flere som har det sånn? [emoji23] også får jeg latterkrampe av den minste lille ting. Jeg kan til og med le høyt for meg selv når jeg er alene. Det har jeg aldri gjort før.. Klikka for meg? [emoji23]

Jeg snakker feil, HELE tiden :P

Har bare vondt i hodet av og til og ømme pupper.. kvalmen har forsvunnet og jeg er offisielt nervøs!
Jeg har heller ikke vært noe kvalm i natt da jeg våkna og hele dagen sånn som jeg pleier, men nå kom den tilbake. Hjalp ikke å spise heller. Har ikke vært megakvalm enda da, bare uggen. Ellers går jeg rundt og klår meg på puppene konstant, og synes de er mindre ømme og bekymrer meg hele tiden. Tror det rett og slett er sånn det er å være gravid [emoji23] når kvalmen kommer tilbake angrer du [emoji3]

Jeg snakker feil, HELE tiden :P
Hehehe! Se for deg en bedrift med bare nygravide folk. Hadde gått så til helvete [emoji23] bare flira, snakka feil, gått og klemt seg på puppene, blitt sint, så grått litt og selvfølgelig innom dassen hver 10. min for å spy eller tisse, eller ta den 30. graviditetstesten for å sjekke stigning. Helt kaos! Også hadde det kommet en ny kunde og man bare hadde spydd av lukta på parfymen hans[emoji87] det er jo rimelig komisk alt som skjer [emoji43][emoji24][emoji23][emoji3]

Jeg har heller ikke vært noe kvalm i natt da jeg våkna og hele dagen sånn som jeg pleier, men nå kom den tilbake. Hjalp ikke å spise heller. Har ikke vært megakvalm enda da, bare uggen. Ellers går jeg rundt og klår meg på puppene konstant, og synes de er mindre ømme og bekymrer meg hele tiden. Tror det rett og slett er sånn det er å være gravid [emoji23] når kvalmen kommer tilbake angrer du [emoji3]

Hehehe nei jeg angrer ikke. Jeg setter pris på hver minste ting med å være gravid. Det låvet jeg meg selv første gang jeg mistet..
Men nå mistet jeg aldri symptomer når jeg hadde MAer heller da :/

Back
Topp