Symptom tråd

Her og. Merket det først for et par timer siden. Holdt på å gå i bakken! Det er så ekkelt det[emoji28]

Ja, skikkelig ekkelt! Var sånn de 2 andre svangerskapene også. har lavt blodtrykk fra før av også, så det hjelper jo ikke akkurat på :P

Det har jeg og!:) har merket det skikkelig! Syntes først det var skikkelig ubehagelig med "så høy" puls men nå har jeg begynt å venne meg til det :) blir også ekstremt kvalm når jeg begynner å bli sulten :(

Ja, går greit på dagtid men kjenner det er et stressmoment på kvelden. Blir jo småstressa når det dunker så :p hjalp ikke at jeg fikk Fitbit til jul, kikker jo i eninga :p

Trøtt, småkvalm, barm, kalde føtter, verker i ledd(spesielt i knær) tørst, hyppig vannlatning, humørsvingninger, glad, mye energi, stråling i lysk, verkende bryst. Osv:p

Lite søvn og må på do om natta som virkelig ikke er likt meg. Vonde pupper, 4+2 i dag :Heartred

4+0 i dag. Murrer veldig i nedre del av magen, tunge og ømme bryster, kvalm til tider, treg mage, oppblåst og tisser HELE TIDEN! :)
Hadde ingen symptomer annet en blødende tannkjøtt i hele svangerskapet med sønnen min, men denne gangen kommer de som perler på tråd ser det ut for :)

Jadda... Våken igjen og ligger og glor! Flere som våkner hver natt enten fordi du må på do, eller tilsynelatende uten grunn? Dette hjelper jo ikke akkurat på trøttheten heller... [emoji43][emoji23]

Ingen symptomer i går og så langt i dag. Det er jo kjempeekkelt. Forrige gang var det såå mye! Nå føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt og vi tenkte å droppe nyheten i familieselskap i dag. Men beggynner å få litt kalde føtter siden jeg ikke merker noe[emoji28]

Veldig ømme brystvorter, og stikking i puppene ellers. Vondt i korsryggen ved mye gåing/ståing. Kvalm om morgenen og tanken på ulike typer mat. Veldig oppblåst. Tisser ofte.

Jadda... Våken igjen og ligger og glor! Flere som våkner hver natt enten fordi du må på do, eller tilsynelatende uten grunn? Dette hjelper jo ikke akkurat på trøttheten heller... [emoji43][emoji23]

Jeg har hatt det sånn flere netter nå! Ligger da våken mellom 30 min - 4 timer! Utrolig plagsomt...

Jeg har hatt det sånn flere netter nå! Ligger da våken mellom 30 min - 4 timer! Utrolig plagsomt...
Høres ut som vi har det ganske likt. I natt lå jeg våken fra 02-05. Heldigvis er det helg så jeg kan sove når jeg vil. Jeg er 5+5 i dag. Hva med deg? Fortsetter det sånn til uka kommer jeg til å sovne på kontoret [emoji23]

Usj, murringer i magen igjen. Liker det ikke. Føles som mensen kommer hvert øyeblikk! Men kvalmen osv er også på plass da, så håper det ikke betyr noe... :)

Murrer mindre i magen men er uggen og ekstremt trøtt nå 5+6

Ekstremt trøtt, men sliter med å sove. Svimmel og kvalm til tider. Matlysten er opp og ned hele tiden og blir fort sulten [emoji13]

Back
Topp