Apemor
Glad i forumet
Hvor mye høyere puls har du?
Ca 10 høyere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mye høyere puls har du?
Det har jeg og!Ca 10 høyere
Her og. Merket det først for et par timer siden. Holdt på å gå i bakken! Det er så ekkelt det[emoji28]
Det har jeg og!har merket det skikkelig! Syntes først det var skikkelig ubehagelig med "så høy" puls men nå har jeg begynt å venne meg til det
blir også ekstremt kvalm når jeg begynner å bli sulten
![]()
Jadda... Våken igjen og ligger og glor! Flere som våkner hver natt enten fordi du må på do, eller tilsynelatende uten grunn? Dette hjelper jo ikke akkurat på trøttheten heller... [emoji43][emoji23]
Høres ut som vi har det ganske likt. I natt lå jeg våken fra 02-05. Heldigvis er det helg så jeg kan sove når jeg vil. Jeg er 5+5 i dag. Hva med deg? Fortsetter det sånn til uka kommer jeg til å sovne på kontoret [emoji23]Jeg har hatt det sånn flere netter nå! Ligger da våken mellom 30 min - 4 timer! Utrolig plagsomt...
Jeg har hatt murringer i 2 uker. Ingen mensen her [emoji4] tror det er helt vanlig [emoji4]Usj, murringer i magen igjen. Liker det ikke. Føles som mensen kommer hvert øyeblikk! Men kvalmen osv er også på plass da, så håper det ikke betyr noe...![]()
Hadde det i starten, men roet seg for en uke siden. Men er vel forhåpentligvis bare livmoren som jobber littJeg har hatt murringer i 2 uker. Ingen mensen her [emoji4] tror det er helt vanlig [emoji4]