Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Termin 13.desember, jeg tipper han kommer den 16.desember. Jeg har egentlig sagt 22. desember fordi jeg tror nr.4 er en luring som koser seg i magen helt til jeg blir satt i gang, men jeg fikk helt plutselig en følelse på den 16.![]()
Nå er 10 desember snart over [emoji14] så tipper på nytt hahahaha! Så da tipper jeg den 14 desemberDa er 5 desember snart over og ingen baby! Så da tipper jeg en ny dato og det er 10 desember![]()
Termin 9.Desember. Men har på følelsen at hun kommer 30.November![]()
14 desember er over, så da tipper jeg 17 desember [emoji14]Nå er 10 desember snart over [emoji14] så tipper på nytt hahahaha! Så da tipper jeg den 14 desember![]()
Termin 7 desember. Men føler sterkt på tidligere fødsel og regner med slutten av november. 27 kanskje?
Hadde vært koselig om han kom 8 desember da jeg og mannen har vært sammen i akkurat 5 år den dagen![]()
17 desember snart over, så da tipper jeg den datoen jeg hadde på følelsen allerede i sommer og det er 19 desember14 desember er over, så da tipper jeg 17 desember [emoji14]
Eksen tipper 23.12. Jeg håper hun kommer før det! He he jeg hadde håpet 20 desember![]()