Tippe tråd

Termin 13.desember, jeg tipper han kommer den 16.desember. Jeg har egentlig sagt 22. desember fordi jeg tror nr.4 er en luring som koser seg i magen helt til jeg blir satt i gang, men jeg fikk helt plutselig en følelse på den 16. :)
 
Har termin 26. November, men tipper hun kommer allerede 3. November. Enten det eller 3. Desember :)
 
Har termin 24.12, tipper hun kommer 28.
 
Termin 27.11, men tipper 21/11.
Dette kan like godt være fordi dette er "min" termin og ikke UL termin :p så får nå se.
 
Jeg har tippet 19 litt foran i tråden. Men jeg føler på meg at det kan bli før det også :p så tror et sted mellom 10 og 19 desember. Klarer ikke å bestemme meg for dato :p
 
Har termin 31.12, tipper på at han kommer den 3 jan. Da har nemmelig onkelen bursdag..
 
Har termin 8.desember, men har overhode ingen følelse på når jeg tror han kommer. Forholder meg egentlig mest til denne datoen! Men jeg er veldig innstilt på en desemberbaby, selv om førstemann kom 16 dager før termin..
 
Termin 6.desember, tror hun blir født 17.desember. Men av en eller annen grunn så har jeg en rar følelse rundt 20.nov:p
 
Har noen som har født tippet riktig da? :)
 
Termin 1 januar
Igangsetting 15 desember
Tipper hun kommer 18 desember
 
Jeg tippet på i morra, men det ser ikke ut som jeg rekker den datoen :p
 
Back
Topp