Har noen klart å tippe rett?? Spennendeser jeg tippet 28.12 så fortsatt med!!
Jeg ble strippa av jordmor i dag. Nogenlunde regelmessige kynnere/rier siden 13-14 tida i dag. Skal på sykehuset i morgen for vurdering av igangsettelse
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har noen klart å tippe rett?? Spennendeser jeg tippet 28.12 så fortsatt med!!
Ja det prøver jeg IGJEN!! Haha! Da satser jeg på 21 desember [emoji14]17 desember snart over, så da tipper jeg den datoen jeg hadde på følelsen allerede i sommer og det er 19 desemberså får vi se da! [emoji14]
Jeg ble strippa av jordmor i dag. Nogenlunde regelmessige kynnere/rier siden 13-14 tida i dag. Skal på sykehuset i morgen for vurdering av igangsettelseog jeg har tippet 20 desember! Så kanskje jeg tipper riktig selvom jeg får litt hjelp
![]()
Ser jeg har tippet 26. desember, håper egentlig jeg tar feilTermin 2. januar, men tipper h*n kommer 26. desember![]()
Jeg ble strippa av jordmor i dag. Nogenlunde regelmessige kynnere/rier siden 13-14 tida i dag. Skal på sykehuset i morgen for vurdering av igangsettelseog jeg har tippet 20 desember! Så kanskje jeg tipper riktig selvom jeg får litt hjelp
![]()
Eksen tipper 23.12. Jeg håper hun kommer før det! He he jeg hadde håpet 20 desember![]()

Tror jeg gir opp å gjette hahaha! Men for moro skyld så tipper jeg nå 28 [emoji14] termin i morgen!Jeg tipper 26 desember jeg nå![]()
Ho ble født 29 desemberTermin 7 januar, lenge følt at ho kommer 4 januar, men plutselig fått en følelse at ho kommer 29 desemberBlir spennende å se
![]()