Tippe tråd

Termin 1 januar :p

Ikke helt rettferdig tipping her da :) men vet jo ikke dato enda.

Så håper veldig på 16 desember ;)

Termin 21.desember, men alle andre mener hun kommer 24.desember :p Selv har jeg en følelse på at hun kan komme litt før! Kanskje 16.desember :)

Termin 15. Desember, men 19 November står klart i hodet. Sist tippet jeg 14. Da ble hun født 17. Men riene startet så smått 14.

Jeg har termin 14.desember. Har en veldig følelse på 24.desember av en eller annen grunn:happy: Men håper egentlig lille slipper bursdag på julaften:wideyed:

Ser de alle fleste tipper fødsel før termindato. Noen som vet hva som er mest vanlig? Før eller etter? Jeg gikk 14 dager over ultraldtermin sist, så er nok derfor jeg regner med å gå over denne gangen også.

Termin 16 des.
Tipper hun kommer 13 desember. :)

Har termin 28. November og jeg tipper han kommer denne dagen:)

Blir veldig spennende å se:)

TD er 4.12. Snur hun seg blir det overtid og 11.12. Fortsette hun i tverrleie som storesøster blir det 23.11 :p

Kan vi ikke ha en tippetråd?
Der alle skriver termin dato og datoen de selv tipper han/hun kommer?

Jeg har termin 16. Desember men tipper han kommer 25. November :p
Vet ikke helt hvorfor, men den datoen sier liksom fødsel. :p
Jeg har også 25 november som min tippe dato.. det er også min bursdag:)

Jeg har termin 14.desember. Har en veldig følelse på 24.desember av en eller annen grunn:happy: Men håper egentlig lille slipper bursdag på julaften:wideyed:

Ser de alle fleste tipper fødsel før termindato. Noen som vet hva som er mest vanlig? Før eller etter? Jeg gikk 14 dager over ultraldtermin sist, så er nok derfor jeg regner med å gå over denne gangen også.

Vet ikke hva som er mest vanlig, men i vår familie pleier vi å gå over termin, så innstiller meg heller på å gå over så den siste ventetiden ikke blir så lang! :p

Sist hadde jeg menstermin 4. mars og ultralydtermin 10. mars, så kom hun 14. mars. Tror egentlig menstermin stemte mer :p

Denne gangen er menstermin 5. desember og ultralydtermin 30. november, men har hatt uregelmessig syklus denne gangen, så tror mer på UL denne gangen, og tipper hun kommer ut rundt 5. desember :)

Veldig gøy at så mange blir med og tipper :D
Blir spennende og se :D

Menstermin 6. desember og UL-termin 9. desember. Siden mamma fikk alle sine over termin tipper jeg på 12. desember (selv om jeg egentlig håper at han kommer litt før) ;)

TUL termin 1.1, OUL 5.1 og Natural Cycles sier 10.1. Så jeg står mellom 1.1 og 10.1 egentlig. Blir spennende!

Dytter litt på denne :) kanskje noen vil skrive seg opp eller endre hva de tror :)

Back
Topp