FrøkenElfie
Elsker forumet
Bruker alltid litt 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror nok ikke jeg er den eneste som bruker det for at klærne skal lukte godt. Og vi tåler det.Ja. Det finnes flere enn neutral, sant det. Blenda sin hadde vi en gang. De funker jo. Jeg bare ser ikke poenget.
Og for brukeren som alrså argumentere med god lukt. Da er det ikke en parfymefri "sensitiv" hun bruker. Omo hat også sensitiv. Mildere parfyme, men med lukt. Parfyme må det ha for å lukte godt, parfymefri lukter ikke godt. Jeg dropper hele greia så lukter klærene bare rent.
Du er slett ikke den eneste som bruker det for god lukt neiTror nok ikke jeg er den eneste som bruker det for at klærne skal lukte godt. Og vi tåler det.
Helt greit at du dropper detmen jeg bruker omo sensitive med parfyme og syns det gjør tøyet mykt og at det lukter godt
![]()
Tror nok ikke jeg er den eneste som bruker det for at klærne skal lukte godt. Og vi tåler det.
Helt greit at du dropper detmen jeg bruker omo sensitive med parfyme og syns det gjør tøyet mykt og at det lukter godt
![]()
Tror nok ikke jeg er den eneste som bruker det for at klærne skal lukte godt. Og vi tåler det.
![]()
Bruker det på ull, sengetøy og hånkler
ja.. galt?Bruker du skyllemiddel på ull??
Tøymykner ? Må man det ?
Jeg har alltid brukt det, men ser ut til
At vi kanskje må slutte eller kjøpe de helt uten lukt.
Blir klærne stive om man ikke bruker det ?
ja.. galt?
Mannen vil ha det for å få bort vond lukt og for at klærne skal lukte godt. Jeg må bruke vaskemiddel for sensitiv hud, og kan da ikke bruke tøymykner som han vil pga parfymen som er i.Det meste av klær blir vasket sammen, men har han treningsklær/tskjorter/skjorter han vil bruke tøymykner til blir det vasket for seg selv
![]()
Har fortalt han detDa får du fortelle han at den ikkje fjerner vond lukt den dekker bare overbeste måten å fjerne vond lukt som ikkje går vekk ved vanlig vask er en kork med eddik i maskinen, har d i den som skyllemiddelet skal og så luft tørke klærene ute.. Og nei d lukter ikkje eddik av klærene
![]()