Vi som bruker CBFM ;) !

Hey, jeg har et spørsmål til dere erfarne cbfm brukere. Når er dpo1? Høy etter max eller dagen deretter?
Noen som har symptomer første uka etter max?
Hilsen førstegangsprøver :-)

Hey, jeg har et spørsmål til dere erfarne cbfm brukere. Når er dpo1? Høy etter max eller dagen deretter?
Noen som har symptomer første uka etter max?
Hilsen førstegangsprøver :)
Jeg tenker att lav etter høy er 1dpo:) er bare 3dpo nå å irriterer meg over mens-smerter:P

Jeg er 6dpo i dag og har hatt smerter i rygg/bekkenet fra 2dpo og kvalme noen kvelder. Teller ned til neste helg- da skal det testes!

Da er tanta reist, og Pp14/CD6 igang.. Idag ble det testevarsel, og som forventet; "Lav" som resultat;) Da er det bare om å gjøre og fortsette testingen.. Så satser vi på å få gullegget denne måneden<3
ImageUploadedByBV Forum1478588030.995755.jpg

Jeg fikk max på cd 20 denne mnd, og måtte ut med 20 pinner:) Har sykluser på 35-40 dager hver mnd :) Det går nok fint, krysser fingrene! :D
Bare et røverstriks fra en snikete soon to be trebarnsmor: spar på den siste pinnen du tisset på. Bruk den helt til du nærmer deg el da tisser du på nye. Når du får Max bruker du gammel pinne igjen på andre dag, den den alltid viser Max to dager. (Hvertfall den eldre versjonen). Lykke til!

Hei. Jeg er litt forvirret. Jeg har begge monitorene (ja, mulig det er litt rart, men skulle kvitte meg med den andre). Siden jeg har begge har jeg (eh...selvsagt) også brukt pinnene på begge. På lørdagen (cd15) fikk jeg max på den gamle monitoren, men den nye sto fortsatt kun på høy. Jeg hadde eggløsningssmerter og tror at det stemmer at jeg hadde el den dagen. Forventet at den nye skulle gå til max dagen etter, men den gang ei. Isteden er den fortsatt på høy og spør om nye tester, mens den gamle har gått ned til lav. Sist gang jeg ble gravid var de begge på max eksakt samme dagen. Jeg har hatt en ma i mellomtiden, men det kan vel ikke føre til max hvis man ikke har hatt el? Hvem ville dere stolt på? :bored:

Edit (for de som allerede har lest alt babbelet mitt): Hadde ikke flere tester igjen i dag tidlig og jeg var såpass sikker på at el var på lørdag. Puttet derfor inn testen fra lørdagen inn i dag (cd 19) for å se hva som skjedde og da gikk den opp på max med en gang. Veldig merkelig, men da vet jeg jo i alle fall at el faktisk var på lørdag. :)

Last edited:
Nå har jeg hivd meg på jeg også :) begynner å bruke den i pp2 ☺️☺️

Hei :)
Endelig bestemt oss for å prøve på nommer to <3 Er nå inne i pp1, cd 13 og monitoren vise fortsatt lav. Hadde regelmessig syklus før sist graviditet!
Noen som har erfaring med hvor lenge den kan vise "lav"?

Pp14-CD10

Testet med monitoren min istad, og fikk dette resultatet;
ImageUploadedByBV Forum1478853002.520334.jpg

Men skal jeg registrere dette som negativ eller positiv i en app som ikke skiller noe annet enn dette?

Testen er ikke positiv,men sjansen for å bli gravid er høy :)
Jo, det skjønner jeg.. bare usikker på hvordan jeg skal legge inn resultatet fra monitoren i appen når den kun vil ha positiv/negativ?:)

Back
Topp