Vi som bruker CBFM ;) !

Ja huff :p skulle ønske jeg våknet imorgen så har jeg passert 11 dpo :p
Hehe ,ja det har jeg stooor forståelse for :D jeg bare la nedtellingen på hylla å PLUTTSELIG var jeg kommet til 14 dpo,og mannen KREVDE en graviditetstest pga mitt grinete humør og sov før 20.00 på kvelden :rolleyes::laughing002
 
Hvordan er det med monitorene og disse strimlene.. Altså i den gamle kan en vel ikke teste for gravid med de nye stiksene. Når begynner en egentlig å teste for gravid med de stiksene? Har jo da liggende noen til overs som jeg ikke trenger siden jeg har den gamle.. Så tanken er jo evt om noen kan ha nytte av dem, eller om en bare tester en gang.
 
Hos meg spør den mer :s det er sløs å teste imorgen,eller hva skal jeg gjøre?

Jeg må bare legge til en ting. Selvsagt kan du droppe og bruke den siste testen i morgen, (hvis jeg forsto deg rett og du kun hadde en igjen) men da vil du egentlig kun ha en til overs. For den spør alltid etter enten 10 eller 20 tester. I tillegg står det at man alltid skal bruke 10 og 10 tester fra samme batch. Så jeg ville bare brukt den opp for ellers vil du alltid bare ha en til overs. Selvsagt opp til deg altså. Det skjedde meg en gang også nemlig.☺️
 
Skikkelig nedtur - vi overnattet til svigers inatt, og jeg tok med monitoren og kun en test.. Sto opp seint idag, og skyndtet meg på badet for å teste.. Men tydeligvis fikk ikke testen nok urin på seg, for jeg fikk feilmelding når resultatet dukket opp.. Testperioden varer i bare 30min til, så da får jeg nok ikke noe resultat idag :(
 
Første prøve periode!
Går det an å ha en periode der man ikke får høy eller max? Er på cd17, fortsatt lav :(
Første syklus KAN det være at du bare får høy ,før den går åver til lav igjenn :) siden den blir kjent med syklusen din første gang :)
 
Første syklus KAN det være at du bare får høy ,før den går åver til lav igjenn :) siden den blir kjent med syklusen din første gang :)

Takk men monitoren vil komme opp på høy en gang uansett om den ikkje vil vise Max? Kan jeg ta utgangspunkt i at eggløsning er i nærheten av den dagen med høy selv om den ikkje vil vise max?
 
Takk men monitoren vil komme opp på høy en gang uansett om den ikkje vil vise Max? Kan jeg ta utgangspunkt i at eggløsning er i nærheten av den dagen med høy selv om den ikkje vil vise max?
Har opplevd at den kun viste høy ja, men hadde alikevell eggløsning:) kjente det godt igjenn på symptomene:)
 
ImageUploadedByBV Forum1479471722.325449.jpg

Idag kom omsider dette resultatet opp på monitoren! Julebord med mannens srbeidsplass ikveld, men vi skal ikke drikke, og regner med vi drar tidlig hjem(y)... Sier seg selv hva vi skal gjøre når vi kommer hjem:p

Edit: Når skal jeg regne dpo? Når monitoren ikke viser max lenger?
 
Er det noen her som har opplevd å ikke få høy før monitoren viser Max? Hva er i tilfelle årsaken til at den ikke viser høy..?!
 
Vis vedlegget 207882
Idag kom omsider dette resultatet opp på monitoren! Julebord med mannens srbeidsplass ikveld, men vi skal ikke drikke, og regner med vi drar tidlig hjem(y)... Sier seg selv hva vi skal gjøre når vi kommer hjem:p

Edit: Når skal jeg regne dpo? Når monitoren ikke viser max lenger?


Mener monitoren viser Max to dag, så høy. Når vet man at el er? :/ Er det nødvendig å legge inn aksjer begge dager med Max? :)
 
Mener monitoren viser Max to dag, så høy. Når vet man at el er? :/ Er det nødvendig å legge inn aksjer begge dager med Max? :)

EL er vel når man får max som resultat har jeg skjønt, og at man da må ta sengedansen:) Jeg kommer til å sanke mannen for gull begge disse dagene for sikkerhetsskyld.. Men usikker på hva som egentlig blir dpo:)
 
Jeg venter på å få begynne å bruke min monitor, nå har eg bare litt små blødninger så da må eg bare vente til mensen kommer for fult før eg starter den for første gang sant?? :)
 
Hva skjer dersom man ikke tester for EL når monitoren ber om det? (På den nye clearblue advanced fertilitets monitoren?
Jeg tar pergotime og har to dager igjen av kuren. Det sies at EL kan komme 5-10 dager etter pergotime. Men monitoren ber meg teste fra imorgen og 10 dager på rad.

Jeg synes det blir sløsing av tester og vil vente noen dager.

Håper noen har erfaring:)
 
Hvorfor ber monitoren om el-test når det er en uke siden el, og testresultatet er nede på Lav igjen? Første syklus med CBFM, så skjønner at den vil bli kjent med syklusen min, men nå er det vel ikke så mye som foregår vel?
 
Back
Topp