Bare hyggelig,å lykke tilSantTakk for svar
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare hyggelig,å lykke tilSantTakk for svar
![]()
Takk for detBare hyggelig,å lykke til![]()
Den ber om 10 testpinner så slutter den å mase før neste syklusHeijeg har hatt 2 dager med peak. Jeg temper ved siden av og ser at el har vært. Men monitoren ber meg om å teste igjen selv om jeg har lav. Kan noen hjelpe meg? Skal jeg fortsette å teste da jeg har fått peak og el?
Den ber om 10 testpinner så slutter den å mase før neste syklus![]()
Jøss..Allerede 19 testpinner har jeg brukt.
Jøss..er det første syklus ?
![]()
Hmm,da er det nok bare for at den skal bli kjent med syklusen din, så den skal forhåpentligvis slutte å be etter testpinner etter registrert maksimal neste syklusJupp. Men jeg har jo fått peak på dag 16 og 17,høy på 18 og lav 19. Men monitoren spør om test igjen imorgen?
Hmm,da er det nok bare for at den skal bli kjent med syklusen din, så den skal forhåpentligvis slutte å be etter testpinner etter registrert maksimal neste syklusfår somregel 2 dager med maximal, så en dag med høy og lav dagen etter å da ber den ikke etter flere
![]()
Hmm,da er det nok bare for at den skal bli kjent med syklusen din, så den skal forhåpentligvis slutte å be etter testpinner etter registrert maksimal neste syklusfår somregel 2 dager med maximal, så en dag med høy og lav dagen etter å da ber den ikke etter flere
![]()
Det er egentlig sløsing ja ,er eggløsning oppdaget så er det ikke vits å teste mer denne syklusenHos meg spør den mer :s det er sløs å teste imorgen,eller hva skal jeg gjøre?
Det er egentlig sløsing ja ,er eggløsning oppdaget så er det ikke vits å teste mer denne syklusenda er det bare å vente på å ta graviditetstest 3 dager før forventet mens
![]()
Bare hyggeligTusen takk for svarså det blir ikke noe feil selv om den lyser og spør om test men jeg lar være?
Vil monitor spørre om g-test?
Bare hyggelig
Nei det blir ikke noe feil,den merker bare av att forespurt test ikke er tattden spør etter g-test på den datoen du har satt av som forventet mens , eller 1 dag etter
men den registrerer hcg inntil 3 dager før forventet mens står det i bruksanvisningen
![]()
Jeg tror den spør om hvor lang syklus er i innstillingene?Oi jeg har ikke registrert mensen siden jeg har så ustabil syklus. Hva gjør jeg da? Hehe blir mange spm
![]()
Jeg tror den spør om hvor lang syklus er i innstillingene?om jeg ikke husker helt feil
eller så lagrer den bare informasjonen den får gjennom syklusen å finner ut av det selv. Du starter jo opp mellom cd 1 og cd 4 så og når tr da kommer pånytt og du registrerer det med å trykke på blødning-ikonet så går den ut ifra det neste syklus
![]()
Bare hyggelig å kan være til hjelpÅååh så snill du ertuuuusen takk
blir så spent jeg nå. Er på pp17 nå så er rimelig lei nå
![]()
Er nå gravid for 3.gang med hjelp av monitoren så den anbefales på det sterkeste. Masse lykke til
Bare hyggelig å kan være til hjelphåper så veldig monitoren hjelper deg på veien mot baby,å att det endelig klaffer for dere
Er nå gravid for 3.gang med hjelp av monitoren så den anbefales på det sterkeste. Masse lykke til
![]()
Tusen takkÅååh gratulerer sååå myeFørste syklus med monitor,tidligere har jeg brukt cb dobbel hormone eggløsningstester og strimler,men allikevel aldri blitt gravid
men vi satse denne mnd med pergo
![]()
Tusen takkhar prøvd de eggløsningstestene jeg også men følte meg mye tryggere på monitoren
da må det bare gå rette veien,jeg har troen
nå blir det deres tur
![]()