Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aner ikke, men har lest at mange får dette som et tidlig symptom på graviditetHei! Er 8 dpo og har siden i går merket at jeg har fått veldige synlige blodårer på brystene. Jeg satt inn egg forrige onsdag og hadde hovne bryster til lørdag. Så fikk jeg hovne bryster igjen i går tidlig pluss disse synlige blodårene. Jeg ser til og med tydligere blodåre helt opp til den ene skulderen. Er dette en vanlig bivirkning av Lutinus?![]()
Då er aller første Puregondose satt, så då er eg endelig i gang igjen!Eg er på syklusdag 2 i dag. Skal ta 125 ie i 3 dagar, og så auka dosen til 150 ie.
Dette er både spennande og skummelt på ein gang!Kryssar fingrane for mange positive graviditetstestar her inne!
![]()
Føler TR er på vei.. kjenner det i korsryggen og nederste del av magen. Føles veldig "kjent", dog litt tidligere enn jeg er vandt til.
Hvor mange dpo? Og når er IKM?
Dette er thriller asså. Anne Marte som tidligere jobbet på ivf klinikken har begynt på fertilitetssenteret. Hun har tatt ut egg av meg før og klarte komme til venstre eggstokk og tømme eggene der. Hun ville ha meg på kontroll til fredag kl 10. Så da må jeg fortsette på medisiner likevel. Sjansen er veldig liten for at det blir uttak, men da har jeg gjort alt som kan gjøres. Mirakler skjer og måtte det skje et mirakel nå på det siste forsøket.
Hvordan gikk det i dag?
Samme herFøler TR er på vei.. kjenner det i korsryggen og nederste del av magen. Føles veldig "kjent", dog litt tidligere enn jeg er vandt til.
Samme herHadde i går sånne typiske magesmerter jeg får noen dager før mens. Så kjenner at håpet sank litt.
Kjøpte graviditetstester i dag siden jeg uansett måtte på apoteket, nå kribler det etter å teste, men har ikke testdag før mandag. Krysser fingrene for at det ikke er kommende TR vi kjenner, men starten på en graviditet!!
Å, jeg er så teit at jeg bare må le av meg selv. Kjøpte en 2-pk med CB graviditetstest i dag siden jeg likevel måtte på apoteket. Da ble jeg jo selvfølgelig VELDIG fristet til å prøve. Er på rugedag 11 i dag, så testdag er egentlig ikke før mandag. Uansett, bråbestemte meg for at NÅ skal det testes! River opp en test og begynner å tisse. Og det kommer ca. 2 dråper. Glemte i farten at jeg var på do for ca. en halvtime siden og ikke hadde nok urin endaEr det det som kalles sinnsyk i gjerningsøyeblikket? Ja, ja, heldigvis var den "greia" som en skal ha urin på like tørr, så jeg kan bruke den om igjen. Får vente et par timer nå, da
![]()
Kunne gjort akkurat det samme!! Ble negativ test, gittHeheKunne gjort akkurat det samme!!
Hold oss oppdatert!