Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var den til meg?har lest at man bør trene ca 70%, men man leser mye rart
Trente du knebøy tili også ?
Trener dessverre ikke, men burde. Går litt turer da. Lurer på hvordan det er å starte opp med trening når man er gravid?
Har sett litt på helsedirektoratets anbefalinger og det eneste de sier er at du ikke bør trene liggende styrkeøvelser fra 4 måned på grunn av press på store blodårer. Tenker at det er ingen grunn til å ikke trene som normalt så lenge kroppen ikke sier annet.Den var til deg jaokei , har ikke turt å trene som før , da noen sier forskjellig.. det er ikke farligere å trene i første trimester ?
Man får jo litt noia og redd for å miste![]()
Du trykker "svar" under teksten minTakk igjen , er helt enig med det du skriverhvordan får jeg til å svare på akkurat din kommentar ? At du ser ar jeg skriver til deg ?
Der fikk jeg til det på pcnDu trykker "svar" under teksten min![]()
Har sett litt på helsedirektoratets anbefalinger og det eneste de sier er at du ikke bør trene liggende styrkeøvelser fra 4 måned på grunn av press på store blodårer. Tenker at det er ingen grunn til å ikke trene som normalt så lenge kroppen ikke sier annet.
Fokuset mitt ligger mer på å endre måten jeg trener på for å forberede meg på en fødsel. Det hjelper ikke på fødselen at jeg tar over 110 kg i knebøy, men heller at jg har mer utholden muskulatur og sterk kjernemuskulatur![]()