Trening

Moi77

Glad i forumet
Sommerfuglene 2017
Noen som trener fast med noe? Isåfall hva? Selv liker jeg å jogge ute. Håper på å kunne fortsette med det en goooood stund til :D Så lenge Bergens-været ikke blir for gale... :cool: Kunne tenkt meg og svømt litt også...
 
Noen som trener fast med noe? Isåfall hva? Selv liker jeg å jogge ute. Håper på å kunne fortsette med det en goooood stund til :D Så lenge Bergens-været ikke blir for gale... :cool: Kunne tenkt meg og svømt litt også...
Trener fast styrke og intervaller :)
 
Trener dessverre ikke, men burde. Går litt turer da. Lurer på hvordan det er å starte opp med trening når man er gravid?
 
Jeg trener litt styrke. Og har nettopp startet å prøve corebar hjemme, det er gøy :)
 
Jeg trener litt styrke. Og har nettopp startet å prøve corebar hjemme, det er gøy :)

Hva er corebar for noe? Trenger man noe utstyr hjemme for å trene det?
 
Trener dessverre ikke, men burde. Går litt turer da. Lurer på hvordan det er å starte opp med trening når man er gravid?

Turer er jo fin trim! Går nok over til det etterhvert... ;)
 
Jeg trener styrke 4-6 dager i uka :) Håper jeg kan trene frem til fødselen! Kjenner jeg er litt redd for å trene tungt nå, siden jeg fikk vondt i magen og begynte å blø under en tung treningsøkt sist jeg var gravid. Det hatt antageligvis ingenting å gjøre med at det endte i SA, men kjenner likevel det er en sperre for meg.
 
Er det noen som spiller/har spilt basket i starten av svangerskapet? Er det veldig farlig i det første trimesteret?
 
Er det noen som spiller/har spilt basket i starten av svangerskapet? Er det veldig farlig i det første trimesteret?
Jeg vet ikke hvordan det er med basket, men vet en venninne av meg som spiller håndball alltid har sluttet å spille med en gang hun visste hun var gravid. Tror nok dette var mest fordi hun ikke ønsket å sette seg i en slik posisjon at det muligens kunne være skadelig, ikke fordi det nødvendigvis frarådes.
 
Back
Topp