Trening

Tusen takk dere :) Men jeg skjønner jo nå at det ikke er bekkenbunn, men selve bekkenet jeg vil trene :p
Aah! Da skjønner jeg. Jeg fokuserer veldig på å styrke nedre mage og rygg: hengende benhev, hip thrusts, good morning,markløft ---egentlig alle øvelser som styrker kjernen :)
 
Ingenting, men tror jeg bør begynne nå. viktig å holde seg i form i graviditeten:)
 
Hvis man ikke har trent før man blir gravid, skal man ikke begynne med noe voldsom trening når man blir det. Men vanlig mosjon er jo flott :) Jeg er hekta på yoga, og fortsetter med det.
 
Jeg trener ikke. Har en ganske fysisk jobb, så jeg klarer meg. ;-) Lenge leve latskapen. ;-)
 
Jeg har satt meg opp et lite styrkeprogram som fokuserer på fødselsforberedende trening. Tenker det kan være greit å trene seg opp til den store dagen!!!
 
Begynte å trene for noen uker siden, og prøver å innarbeide en god rutine på det. Styrke og lett kondisjon. :)
 
Eg trener fast 2-3 ganger i uka (step, Tabata og spinning), og så går eg på fjellet så ofte som eg kan ;)
 
Spiller håndball, så blir vell oppmann i vinter
 
Går turer 3-4 ganger i uka og trener styrke (mest kjerne) et par ganger i uka
 
Off, skylder på tidsklemma nå!;) Sist gang jogget jeg HVER dag de første 6 mnd etter jobb. Nå kan jeg ikke prioritere det.
Tenker ikke så mye på trening nå, er nok trening i jobb å små barn;)
 
er veldig mye på fjellet. trener på treningsenter 1-4 ganger i uken men har roet med meg det no når eg er gravid. kjenner det strekker sån nede o livmoren å gjør vondt. då mente pt treneren min vi skulle avslutte no å ta det oppigjen når eg har født. då skal jeg på sån mor å barn trening.
 
Jeg trener styrkeløft, vel og merke ikke på konkurransenivå, men prøver å få til 2-3 økter i uken nå. Energien er ikke helt der, men styrken er det ikke noe å si på. Men trapper ned vektene. Kjører knebøy (opp mot 45kg), benkpress (opp mot 35kg) og markløft (opp mot 70kg) på hver trening. Men regulerer vektene etter dagsformen. Varmer opp på sykkel eller mølle i 5-10 minutter, trener magen i 3 sett x 10reps, og rygghev 3 sett x 8 reps med 5kg vektskive. Ellers prøver jeg å gå 30 min tur noen dager i uka, men i tillegg til jobben i barnehage blir det litt heftig til tider. På jobb bruker vi mini-røris sammen med barna, som er en cd med treningsøvelser for barn. Så da kjører vi 30-45 minutter med det også om dagen nesten, for det er så populært blant barna.

Er frytkelig kjedelig å kjenne på at energien ikke strekker til alt jeg vil, men det er en liten pris å betale i 7-8 måneder fremover. :)
 
Her så har det vært mest trilleturer med lillegutt siden han ble født i februar ;)
Men nå er det fint lite, er i så dårlig form..:sorry:
Men prøver å komme meg ut :oops:
 
Jeg trener styrke og løper intervaller rundt 5 ganger i uken :) har gått litt ned på vektene, og kjenner på dagsformen hvor mye jeg kan presse meg
 
Trener styrke 4 ganger i uken , men ikke like tungt den siste uken :) håper formen blir bedre om noen dager , så jeg kan tilbake på trening :)
 
Trente tung styrke før, men har tatt av 30-40 kilo på markløft og knebøy, og har heller økt på repetisjoner :) Formen er foreløpig fin, men det at jeg ikke får i meg så mye mat påvirker det hele:/
 
:) har lest at man bør trene ca 70%, men man leser mye rart :)
Trente du knebøy tili også ?
 
Har begynt å jogge for en liten stund siden, og nylig tatt opp klatring igjen. Men er langt fra i den gode formen jeg ønsker å være, så jeg må henge i og skjerpe meg :)
 
Back
Topp