Var svangerskapet planlagt?

Scrunchy

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Sommerfuglene 2017
Spennende å bli bedre kjent med dere og jeg er nysgjerrig på hvordan dere endte opp her inne. Var svangerskapet planlagt? Og hvor lang tid tok det i så fall før dere ble gravide? :)

Her hadde vi bestemt oss for å starte prøvingen i august, men jeg merker veldig tydelig på kroppen når jeg har eggløsning og i juni kastet vi oss spontant ut i det. Ble bom både juni og juli, og da jeg fikk TR kjente jeg at jeg var lettet. Jeg har lagt på meg 9 kg det siste året og var litt stresset for hvordan jeg skulle ende opp om jeg ble gravid da, så vi bestemte oss for å vente til neste år slik at jeg kunne komme i form igjen. :) Så kom august og jeg slet med underlivet, så da ble det ikke mer hanky panky på en stund. Deretter kom september og underlivet mitt var endelig tilbake til normalt, så da hadde vi sex to dager på rappen uten kondom og på tredje dagen var eggløsingen der og spira satt. :p Så ikke direkte planlagt, men vi gjorde heller ingenting for å unngå det og det var veldig ønsket! :Heartred Stresser ikke mer med vekta og fokuserer heller på å spise sunt og trene gjennom svangerskapet. Vil jo det beste for lille nurket, så motivasjonen er på topp. :)
 
Ikke planlagt nei ;) Fikk en sønn i februar i år, hatt en syklus etter fødsel ;)
Så plutselig satt den på nytt :p
 
Planlagt her også. Var på pp 2 etter sa. Det svangerskapet kom også på pp 2 :)
 
Veldig ønsket og etterlengtet, vi startet som prøvere i august 2010, og etter et avbrutt IVF-forsøk og et fullført forsøk har vi nå endelig blitt gravide. Vi var uforklarlig barnløse, dvs. de fant ingen grunn til at vi ikke skulle få det til på egen hånd. Men nå, nå er jeg endelig gravid, og jeg er så lykkelig! Er fremdeles veldig uvirkelig.
 
Veldig ønsket og etterlengtet, vi startet som prøvere i august 2010, og etter et avbrutt IVF-forsøk og et fullført forsøk har vi nå endelig blitt gravide. Vi var uforklarlig barnløse, dvs. de fant ingen grunn til at vi ikke skulle få det til på egen hånd. Men nå, nå er jeg endelig gravid, og jeg er så lykkelig! Er fremdeles veldig uvirkelig.

Så bra Sadie. Gleder meg med dere. Vi også var uforklarlig barnløse og har strevd lenge for å lykkes. Håper det går bra nå, jeg mistet en gang i starten av året, så da fikk vi en bekreftelse på at d gikk an. Håper den sitter denne gangen!
 
Vi har prøvd i nesten 2 år. Har hatt 4 pergokurer uten resultat. Hadde akkurat begynt på søknadsprosessen til ivf da den satt. Klarer ikke helt enda å forstå at vi endelig skal ha en liten en
 
Så bra Sadie. Gleder meg med dere. Vi også var uforklarlig barnløse og har strevd lenge for å lykkes. Håper det går bra nå, jeg mistet en gang i starten av året, så da fikk vi en bekreftelse på at d gikk an. Håper den sitter denne gangen!
Tusen takk, og i like måte! Jeg blir så glad når andre som også har et stort barneønske får det til!

Krysser fingrene for at dere lykkes helt i mål! Og jeg forstår godt hva du mener, kjenner jeg og nå har fått en bekreftelse på at vi faktisk kan bli gravid, dog med assistanse.
 
Planlagt :) fikk endelig klarsignal fra legen til samboer (han går på sterke medisiner) om at vi kunne få barn, så vi startet ved nyttår. Tok 10pp før et lite knøtt ville bo i magen min :)
 
Tusen takk, og i like måte! Jeg blir så glad når andre som også har et stort barneønske får det til!

Krysser fingrene for at dere lykkes helt i mål! Og jeg forstår godt hva du mener, kjenner jeg og nå har fått en bekreftelse på at vi faktisk kan bli gravid, dog med assistanse.


Ja, jeg tenker også det samme. Vi har ventet og ventet, så gleder meg litt ekstra over andre i samme situasjon. Vet hvor mye man har vært gjennom før man forhåpentligvis drar det i land :) Vi hadde akkurat hatt første time for å få videre hjelp. Men rakk ikke å komme i gang med inseminasjon /IVF. Krysser fingrene!!
 
Back
Topp