Prøv å bruk mindre vaskemiddel, og evt en liten dæsj eddik som skyllemiddel, og se om klærne blir mindre stive da.
Takk for tips
Eddik bruker jeg av og til. Funker bra dersom mannens jobbklær lukter litt surt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøv å bruk mindre vaskemiddel, og evt en liten dæsj eddik som skyllemiddel, og se om klærne blir mindre stive da.
Da hadde jeg også sluttet. Men er det ingen reaksjoner så skjønner jeg ikke hvorfor man må slutteFordi ungen hennes har fått eksem som meget mulig er trigget av bla dette.
Da hadde jeg sluttet å sett om det blir bedreLillemor har fått skikkelig eksem, lurer på om det er pga det
Det er unødvendig. Ikke bra for miljøet. Eller lommeboka. Eller mange folk. Så... Det er ikke noen god grunn til at man skal måtte begynne heller.Da hadde jeg også sluttet. Men er det ingen reaksjoner så skjønner jeg ikke hvorfor man må slutte![]()
Det er unødvendig. Ikke bra for miljøet. Eller lommeboka. Eller mange folk. Så... Det er ikke noen god grunn til at man skal måtte begynne heller.
Hver sin smak.Det er greit det, men jeg liker å bruke detda blir tøyet mykt og lukter godt
![]()
Skal DetDa hadde jeg sluttet å sett om det blir bedreogså prøve igjen med en vask senere for å sjekke om det er derfor
![]()
SmartSkal Detmen slutter helt
Prøvde med ull i dag, for å se om det blei værre men har ikke blitt veldig mye værre. Så tror det går braSmart![]()
Prøvde med ull i dag, for å se om det blei værre men har ikke blitt veldig mye værre. Så tror det går bra
Da er det ikke atopisk tror jeg. Men rart om vi ikke kunne brukt ull sånn plutselig. Har brukt det hele tidenSå bra![]()
Nei de gjør jo ikke det med skyllemiddelFordi klærne lukter godt![]()