Bruker du ?

Prøv å bruk mindre vaskemiddel, og evt en liten dæsj eddik som skyllemiddel, og se om klærne blir mindre stive da.

Takk for tips :) Jeg føler ikke at jeg bruker mye vaskepulver altså. Bruker 1- 1,5 av de små måleskjeene som er med vanish.
Eddik bruker jeg av og til. Funker bra dersom mannens jobbklær lukter litt surt ;)

Bruker det til noen ting, men ikke til sånn som stretch bukser, jeans osv, som helst ikke skal ha tøymykner.

Da hadde jeg også sluttet. Men er det ingen reaksjoner så skjønner jeg ikke hvorfor man må slutte :p
Det er unødvendig. Ikke bra for miljøet. Eller lommeboka. Eller mange folk. Så... Det er ikke noen god grunn til at man skal måtte begynne heller.

Det er unødvendig. Ikke bra for miljøet. Eller lommeboka. Eller mange folk. Så... Det er ikke noen god grunn til at man skal måtte begynne heller.

Det er greit det, men jeg liker å bruke det :) da blir tøyet mykt og lukter godt :)

Jeg må ha det :p
Føler klærne blir stivere uten, men om det er fakta eller bare noe jeg tror det vet jeg ikke :p

Bruker ikke skyllemiddel:) Bruker omo Color vaskemiddel. Klærne føles myke fordet om, men tørker klærne i tørketrommel, vet ikke om det har noe å si?

Vi bruker, for her blir klærne stive og rare uten. Men bruker parfymefritt og gjerne sammen med en dæsj edikk

Fordi klærne lukter godt :)
Nei de gjør jo ikke det med skyllemiddel :-P
Er ikke godt å gå med parfymelukt rundt seg hele tiden ;-)

Og det er ikke bra for barn heller. Parfymestoffer er allergifremkallende, og det bør man ikke utsette barn for når man kan la være ;-)

Back
Topp