Symptomtråd

Har ømme bryster og "mens-smerter" som har vart siden uke 5. Trøtt, slapp og kvalm, men ingen oppkast heldigvis! :) Men magen min er som en ballong fra formiddag og ut dagen. Lurer virkelig på hvor lenge dette kan skjules for familie, venner og kolleger..! Uke 7+6 i dag.

Symptomer (5+1):
- Større og ømme pupper, litt svimmel, hodeverk i begynnelsen, tissetrengt ofte, økt utflod, løs avføring (ulekkert) og tørst.

Jeg er 5+3 i dag og kan rapportere om følgende symptomer:
- oppblåst mage....så til de grader!
- ømme pupper, særlig på kvelden.
- blir lett irritert.
- veldig tørst.
- av og til stikkinger på venstre side nederst på magen.

Kvalmen har begynt å komme her nå! Aldri vært kvalm i mine tre graviditeter.. hmmm kanskje det kommer en jente?:)

Er det fler som merker plutselig stikk i puppene? Akkurat som melkeproduksjon? Merka det igår,skikkelig vondt

Kvalmen har begynt å komme her nå! Aldri vært kvalm i mine tre graviditeter.. hmmm kanskje det kommer en jente?:)

Er det fler som merker plutselig stikk i puppene? Akkurat som melkeproduksjon? Merka det igår,skikkelig vondt
Jeg har merket de stikkene:) fikk melk i uke 12 sist så er mulig det starter tidligere denne gangen:)

Huff! Jeg har fått så kort lunte altså:( merker det både på jobb og hjemme, men prøver å skjerpe meg...
Pleier å ha verdens lengste lunte, prøver virkelig hardt å ikke la det gå utover noen men det er liksom ikke mulig:(

Jeg er så vanvittig kvalm, har superømme bryst, såre brystvorter og er svimmel. Synes det er uforståelig dersom det stemmer at det ikke er noe foster i magen kjenner jeg. Sist jeg hadde tom fostersekk var symptomene svært milde.

Kvalm, sinnsykt trøtt, svimmel, tørst, fryser kjempe mye hele kvelden og glovarm på natten, tisser masse i løpet av natten!

I dag har jeg vært litt småkvalm til tider. Egentlig veldig glad i bakverk, men ikke så godt i dag :/ eller litt ømme pupper og tørst :)

Jeg er så vanvittig kvalm, har superømme bryst, såre brystvorter og er svimmel. Synes det er uforståelig dersom det stemmer at det ikke er noe foster i magen kjenner jeg. Sist jeg hadde tom fostersekk var symptomene svært milde.
Åh, jeg heier sånn på deg!! :D

Om ikke mine pupper slutter å vokse snart så har jeg like store som de var et par dager etter fødselen sist ;) Ellers så har livmoren min strukket endel på seg i dag. Prøvde også å sove uten seaband i natt, for å se om morgenkvalmen var borte. I natt skal jeg sove med, for å si det sånn :yuck: Veldig greit å kunne holde ned nede bare med to armbånd :happy:

Syns jeg har så lite symptomer... Vet jo at det også er vanlig, men blir jo litt småbekymra da. Tidligere har det vært murringer, men dette har for det meste gitt seg. Tenker at 5+6 bør man vel kjenne noe? Har litt ømme brystvorter nå og da, og litt småkvalm her og der, men ikke noe å snakke om. Noen som hadde det likt 5+6?

(8+6)
Puppene vokser, kjempe såre brystvorter, og må opp iløpet av natten for å tisse. Kjenner også murringer i magen. Kvalmen har heldigvis begynt å avta :happy:

Jeg har vært uvel i de to andre gangene jeg var gravid, samme nå også, men i dag er jeg skikkelig kvalm. Jeg håper ikke dette er noe som kommer for å bli! Er det noen andre som har vært gravide flere ganger og plutselig opplevd annerledes symptomer?

Back
Topp