S
Sparkly
Guest
Hvor tidelig testet du positiv (graviditetstest) på monitoren?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
9dpoHvor tidelig testet du positiv (graviditetstest) på monitoren?
Jeg har EL på dag to med max, ut i fra hva tempen sier i hvertfall![]()
Vanlig med høy etter maksimal?
Ja. Jeg har satt testperioden mellom 08 - 14. Er som regel oppe i 12, 1 tiden for å gå på toalettet.Dersom jeg må på toalettet før kl 8 om morgenen på fridager så sparer jeg det
![]()
Heihei!
Et spørsmål, er det noen som jobber turnus, altså natt, og bruker monitoren??![]()
Jeg jobbet kun natt og brukte monitoren. Fungerte fint det![]()
Ah! Tusen takk for svarJeg hadde jo satt testvinduet mellom kl. 05 og 11 pga dagvakter. Men det jeg gjorde var at jeg drakk veldig lite på nattevakt og tok testen når jeg kom hjem kl. 09. Ser ut til å ha gått bra
![]()

9dpo![]()
JaFikk du utslag så tidlig? :-D
JaFikk veldig svake streker på de andre testene, men monitoren var ikke i tvil tydeligvis.
Hvilken dag regnet du som 1dpo? 1. Eller 2. Med maksimal? Høy etter maksimal eller når den ble lav igjen?9dpo![]()
Ooh så spennende!
Har du nettopp testet positiv? I så fall gratulere så mye.
Jeg er nå 5 dpo og jeg kjenner det klør vilt i fingrene etter å prøve. Blir skikkelig spennende.
Jeg telte første dag etter maksimal som 1.dpoHvilken dag regnet du som 1dpo? 1. Eller 2. Med maksimal? Høy etter maksimal eller når den ble lav igjen?
Er inn i pp2 nå, idag var første test på monitoren i denne syklusen. Å den viser høy. Er det "normal" å ha høy på første testdag? (dag 06 i syklusen, dag 1 med test). Har urinveisinfeksjon å lurer på om det kan gi utslag på monitoren. Noen som vet?
På PP1 hadde jeg lav på første test og noen dager før den gikk opp på høy, for så å gå opp på max. Men ingen sykluser er vell like, så det er vell forskjell fra gang til gangNoen får høy med en gang, men så kan den vare en stund, frem til du får MaxEr ikke uvanlig, kanskje du har tidlig EL også?
Usikker på om urinveisinfeksjonen slår ut, det har jeg ikke peiling på dessverre![]()