Vi som bruker CBFM ;) !

Ja. Jeg har satt testperioden mellom 08 - 14. Er som regel oppe i 12, 1 tiden for å gå på toalettet.:happy: Dersom jeg må på toalettet før kl 8 om morgenen på fridager så sparer jeg det :p

Ah! Tusen takk for svar :) Jeg hadde jo satt testvinduet mellom kl. 05 og 11 pga dagvakter. Men det jeg gjorde var at jeg drakk veldig lite på nattevakt og tok testen når jeg kom hjem kl. 09. Ser ut til å ha gått bra :)

Ah! Tusen takk for svar :) Jeg hadde jo satt testvinduet mellom kl. 05 og 11 pga dagvakter. Men det jeg gjorde var at jeg drakk veldig lite på nattevakt og tok testen når jeg kom hjem kl. 09. Ser ut til å ha gått bra :)

Ja hadde jeg gått dagvakter hadde det selvsagt blitt gjort annderledes, måtte hatt testperioden tideligere da. Jeg går ren nattevaktstilling. :happy:

Hei. Jeg har en clearblue advanced som jeg brukte for å bli gravid. Skulle legge den ut for salg nå, men så oppdaget jeg når jeg skulle skru den på at den bare skrur seg av og på. Det står se instruksjonshefte og tallet 4. I instruksjonshefte står det bare at jeg må kontakte clearblue. Noen andre som har opplevd dette og klart å fikse det?

Ja :) Fikk veldig svake streker på de andre testene, men monitoren var ikke i tvil tydeligvis.

Ooh så spennende!
Har du nettopp testet positiv? I så fall gratulere så mye. :-)

Jeg er nå 5 dpo og jeg kjenner det klør vilt i fingrene etter å prøve. Blir skikkelig spennende.

Er inn i pp2 nå, idag var første test på monitoren i denne syklusen. Å den viser høy. Er det "normal" å ha høy på første testdag? (dag 06 i syklusen, dag 1 med test). Har urinveisinfeksjon å lurer på om det kan gi utslag på monitoren. Noen som vet?

Er inn i pp2 nå, idag var første test på monitoren i denne syklusen. Å den viser høy. Er det "normal" å ha høy på første testdag? (dag 06 i syklusen, dag 1 med test). Har urinveisinfeksjon å lurer på om det kan gi utslag på monitoren. Noen som vet?

Noen får høy med en gang, men så kan den vare en stund, frem til du får Max :) Er ikke uvanlig, kanskje du har tidlig EL også?:)
Usikker på om urinveisinfeksjonen slår ut, det har jeg ikke peiling på dessverre :)

Noen får høy med en gang, men så kan den vare en stund, frem til du får Max :) Er ikke uvanlig, kanskje du har tidlig EL også?:)
Usikker på om urinveisinfeksjonen slår ut, det har jeg ikke peiling på dessverre :)
På PP1 hadde jeg lav på første test og noen dager før den gikk opp på høy, for så å gå opp på max. Men ingen sykluser er vell like, så det er vell forskjell fra gang til gang :-)

Back
Topp