Ja. Ost,kjeks og sjokolade var ikke feilSå deilig da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Ost,kjeks og sjokolade var ikke feilSå deilig da![]()
Nei, det håper ikke jeg heller.Bare ikke babyen vokser opp på er veganisk kosthold.
Det er IKKE bra for små barn.
Det kan jeg. Snart legge meg kjenner jeg.Kan slappe av med god samvittighet resten av kvelden![]()
Ja, han er vanligvis veldig flink. Tror bare han har den samme runden som sist. Eneste problemet med det er jo at vi har 3åringen nå som vi selvfølgelig ikke hadde da. Og det blir litt mye på meg med kvalme, oppkast og smerter i magen legen ikke finner ut av i tillegg til en hyperaktiv guttunge. Men må vel bare regne med det løser seg, hans måte å takle forandringer.Spesielt når man er gravid trenger man en støttende mann som er tilstede da!
Men han er vanligvis mer tilstede?
Det kan jeg. Snart legge meg kjenner jeg.
Mhm, får håpe det. Må si jeg er litt spentJaja, får håpe ungen da eventuelt liker den typen da, hadde jo ikke gått for 50 år siden da
Nøtter nei. fysjKunne det ikke hvert noe med nøtter osv da for stratos er jo faktisk god![]()
Sov godt søte duNei, kanskje finne sengen![]()
Huff top gear i England har virkelig fått noen spesielle programledere! Og det var ikke positivt!
Godt å høreJada![]()
Håper han snart snur da!Ja, han er vanligvis veldig flink. Tror bare han har den samme runden som sist. Eneste problemet med det er jo at vi har 3åringen nå som vi selvfølgelig ikke hadde da. Og det blir litt mye på meg med kvalme, oppkast og smerter i magen legen ikke finner ut av i tillegg til en hyperaktiv guttunge. Men må vel bare regne med det løser seg, hans måte å takle forandringer.![]()
Greit å huske på så aldri spørre åssen sjokolade du priserMhm, får håpe det. Må si jeg er litt spent
Nøtter nei. fysj
Uhell som tisseuhell?Hun har hatt et uhell.. noe som er greit i seg selv.. Men jeg mener at når det skjer, så må hun si i fra med en gang/ordne det - ikke gå slik hele dagen. (Noe hun visstnok hadde..)..
*sukk* vet ikke helt hva jeg skal gjøre....
Alt virker så falsk.Å? Hva er galt med dem?
Da får du røske tak i hamJeg prøver, får kontakt i ca 5 sek før han er tilbake i spillet igjensnakk om å bli avvist
![]()
Fa rekker du fint 1111Ja jeg regner med ca 11 dager minst![]()
Kanskje han klarer å skjerpe seg når det virkelig gjelder?Skulle ikke hvert lov til tider å være så susemikkel, hvordan de greide å ta båt og div bil transport over alle grensene på Syria, Tyrkia, Italia osv skjønner jeg virkelig ikke![]()
Nå har jeg fikset meg filmdate i senga med mannen i morgen kveldDa får du røske tak i ham![]()
Det var billigDa har jeg fått hvert i butikken og handlet inn det vi trenger, fikk over to kg ost for under 100 kr også![]()
Veldig fornøyd![]()
En sånn en har jeg også...Er så ekstremt lei datanerding på kveldene. Mannen kan sitte å spille i timesvis, og her sitter jeg alene på stua og trykker på mobilen for å få tiden til å gå fram til natta. :S