På tide å finne den da, ikke godt å bevege seg ute uten ihvertfallJeg har det, men finner ikke laderen til den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På tide å finne den da, ikke godt å bevege seg ute uten ihvertfallJeg har det, men finner ikke laderen til den
Har prøvd det også, :/ i dag er han ekstrem!
Nettopsatt meg på verandaen i mørket.
Tror dere det også gjelder for blodsukkeretSå smart du er.
Du vet selvfølgelig at det usunne man spiser som man ikke ser, teller ikke![]()
Ja jeg regner med ca 11 dager minstVil tro du har noen dager igjen![]()
Sitter han bare å spiller???Er så ekstremt lei datanerding på kveldene. Mannen kan sitte å spille i timesvis, og her sitter jeg alene på stua og trykker på mobilen for å få tiden til å gå fram til natta. :S
Tror det siste er mest lønnsomt og best for både selvtillitt og humør :')Hm.. Stygge blikk fungerer bare bedre og bedre her i hus, men.. Løpe naken forbi? Få sikringen til å gå "med et uhell"? Plage ham en gang i minuttet..?
.. eller, det beste er kanskje å finne på et skikkelig tidsfordriv som holder deg opptatt resten av kvelden..?![]()
Det er jeg 100% sikker på at jeg gjorde ❤Tror du har gjort et kupp ja![]()
Nå har jeg ikke noe valg, men hadde jeg kunnet velge ville jeg fremdeles ha valgt avspasering fremfor utbetalt overtid.Greit å kunne avspasere da ihvertfall![]()
Jupp, og snakker med kompiser som han spiller sammen med! :SSitter han bare å spiller???
Skulle ikke hvert lov til tider å være så susemikkel, hvordan de greide å ta båt og div bil transport over alle grensene på Syria, Tyrkia, Italia osv skjønner jeg virkelig ikkeHaha, skikkelig susemikkel han da![]()
Det er det absolutt!Nå har jeg ikke noe valg, men hadde jeg kunnet velge ville jeg fremdeles ha valgt avspasering fremfor utbetalt overtid.
Tid med familien og barna er gull verdt
Sett deg naken ved siden av og kommenter etterpå hvor blind han er og hvor såret du blir over at han er helt fullstendig borte på kveldene!Jupp, og snakker med kompiser som han spiller sammen med! :S
Han hadde en sånn periode da jeg gikk gravid med kommende storebror også. Tror det er hans måte å koble ut og av. Men uansett, det er så irriterende og sårende.Sett deg naken ved siden av og kommenter etterpå hvor blind han er og hvor såret du blir over at han er helt fullstendig borte på kveldene!
Kanskje han spiller litt mindre i morgen?
Tror det siste er mest lønnsomt og best for både selvtillitt og humør :')
Takker for detAntageligvis :')
Skulle bare gi deg gode alternativer![]()
Takker for detmen nå går jeg å finner senga. Orker ikke å sitte våken på stua, bare for å være der.
TakkSer den.. Du får ha en god natt !![]()
Så klart ikke hver kveld, men annenhverOgså på en mandag! :O
Neida. Er lov. Bare det ikke blir hver kveld![]()
Spesielt når man er gravid trenger man en støttende mann som er tilstede da!Han hadde en sånn periode da jeg gikk gravid med kommende storebror også. Tror det er hans måte å koble ut og av. Men uansett, det er så irriterende og sårende.