Skravletråd September

Har prøvd det også, :/ i dag er han ekstrem!

Hm.. Stygge blikk fungerer bare bedre og bedre her i hus, men.. Løpe naken forbi? Få sikringen til å gå "med et uhell"? Plage ham en gang i minuttet..?

.. eller, det beste er kanskje å finne på et skikkelig tidsfordriv som holder deg opptatt resten av kvelden..? :p

Er så ekstremt lei datanerding på kveldene. Mannen kan sitte å spille i timesvis, og her sitter jeg alene på stua og trykker på mobilen for å få tiden til å gå fram til natta. :S
Sitter han bare å spiller???

Hm.. Stygge blikk fungerer bare bedre og bedre her i hus, men.. Løpe naken forbi? Få sikringen til å gå "med et uhell"? Plage ham en gang i minuttet..?

.. eller, det beste er kanskje å finne på et skikkelig tidsfordriv som holder deg opptatt resten av kvelden..? :p
Tror det siste er mest lønnsomt og best for både selvtillitt og humør :')

Haha, skikkelig susemikkel han da:P
Skulle ikke hvert lov til tider å være så susemikkel, hvordan de greide å ta båt og div bil transport over alle grensene på Syria, Tyrkia, Italia osv skjønner jeg virkelig ikke :o

Nå har jeg ikke noe valg, men hadde jeg kunnet velge ville jeg fremdeles ha valgt avspasering fremfor utbetalt overtid.
Tid med familien og barna er gull verdt
Det er det absolutt!
Mannen har valget om å avspasere innenfor samme mnd eller få utbetalt overtid.
Det er jo greit for oss da siden de regner dobbelt med timer på lørdag for eksempel så da får han noen dager på hverdagene også :)

Jupp, og snakker med kompiser som han spiller sammen med! :S
Sett deg naken ved siden av og kommenter etterpå hvor blind han er og hvor såret du blir over at han er helt fullstendig borte på kveldene!
Kanskje han spiller litt mindre i morgen?

Sett deg naken ved siden av og kommenter etterpå hvor blind han er og hvor såret du blir over at han er helt fullstendig borte på kveldene!
Kanskje han spiller litt mindre i morgen?
Han hadde en sånn periode da jeg gikk gravid med kommende storebror også. Tror det er hans måte å koble ut og av. Men uansett, det er så irriterende og sårende.

Han hadde en sånn periode da jeg gikk gravid med kommende storebror også. Tror det er hans måte å koble ut og av. Men uansett, det er så irriterende og sårende.
Spesielt når man er gravid trenger man en støttende mann som er tilstede da!
Men han er vanligvis mer tilstede?

Da har jeg fått hvert i butikken og handlet inn det vi trenger, fikk over to kg ost for under 100 kr også :D
Veldig fornøyd ;)

Back
Topp