HahaÅ spise berlinerboller til kvelds kan umulig være innafor![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HahaÅ spise berlinerboller til kvelds kan umulig være innafor![]()
En oreo brownies kake ting. Husker ikke helt navnet, men håper den blir vellykketOii. Hva slaks kake da??
JadaGod bedringhåper snuppa sover nå..
Hurra så braÅåh herregud aii aii auu. Ryggen min.. 20 min med å henge over sprinkelsenga.. Drit vondt å reise seg opp. Bamnet lavt en masse stygge ord som ikke skal skrives her.
Men hurraaa ungen har sovna![]()
Vil ikke har treningspartner.Oii 8-9 km
Tror jeg får finne litt motivasjon eller en treningspartnermannen er ikke så glad i å gå eller løpe (med mindre det er på en tredemølle)
Høres digg utEn oreo brownies kake ting. Husker ikke helt navnet, men håper den blir vellykket.
En brownies oreo kake (noe i den duren, husker ikke helt navnetHvilken kake?
At det ikke var farlig heldigvisOisann! Hva sa de?
Regner med hun sover godt i natt da..?
Sånn er det mange som har det...Er så ekstremt lei datanerding på kveldene. Mannen kan sitte å spille i timesvis, og her sitter jeg alene på stua og trykker på mobilen for å få tiden til å gå fram til natta. :S
Prøvde å ha treningspartner på treningssentee, det funket dårligVil ikke har treningspartner.
Dersom jeg har det vil det ikke bli noe trening på meg om pratneren ikke kan en gang eller flere
Skjønner ikke hvorfor spill hver eneste kveld er bedre enn å være med megSånn blir det ofte her også.
Så kjipthva kranglet dere om?
Jeg prøver, får kontakt i ca 5 sek før han er tilbake i spillet igjenSånn er det mange som har det...viktig å legge ting fra seg innimellom og si hei
![]()
Er så ekstremt lei datanerding på kveldene. Mannen kan sitte å spille i timesvis, og her sitter jeg alene på stua og trykker på mobilen for å få tiden til å gå fram til natta. :S
At det ikke var farlig heldigvisog at hu ikke kunne få mer i dag
![]()
Har prøvd det også, :/ i dag er han ekstrem!Du får sette deg ned og se litt stygt på ham..?
Er derfor jeg foretrekker å trene alenePrøvde å ha treningspartner på treningssentee, det funket dårlig![]()
Jaja, får håpe ungen da eventuelt liker den typen da, hadde jo ikke gått for 50 år siden daJeg trodde og mener ikke det nei. For en veganer er det visst pga det var noe melk i. Jeg har ikke erfaring med det selv, men grunnen til at jeg nevner det er at da drar man det veldig langt . J
Så hvis en veganer da ikke får til å amme vil noen da kjøpe den for de med melkeallergi.
Kunne det ikke hvert noe med nøtter osv da for stratos er jo faktisk godStratos var det![]()
Greit å kunne avspasere da ihvertfallVar bare 7 timer og et kvarter, men har for øyeblikket sommertid og den er 7 timer.
Har også 50+ timer jeg kan ta av, og det kommer til å bli mye mer før denne perioden er over.
Kommer til å avspasere i høstferien og før jul