Skravletråd September

Oii 8-9 km :eek:
Tror jeg får finne litt motivasjon eller en treningspartner :D mannen er ikke så glad i å gå eller løpe (med mindre det er på en tredemølle)
Vil ikke har treningspartner.
Dersom jeg har det vil det ikke bli noe trening på meg om pratneren ikke kan en gang eller flere

Er så ekstremt lei datanerding på kveldene. Mannen kan sitte å spille i timesvis, og her sitter jeg alene på stua og trykker på mobilen for å få tiden til å gå fram til natta. :S
Sånn er det mange som har det...:rolleyes: viktig å legge ting fra seg innimellom og si hei:)

Så kjipt:( hva kranglet dere om?

Hun har hatt et uhell.. noe som er greit i seg selv.. Men jeg mener at når det skjer, så må hun si i fra med en gang/ordne det - ikke gå slik hele dagen. (Noe hun visstnok hadde..)..

*sukk* vet ikke helt hva jeg skal gjøre....

Er så ekstremt lei datanerding på kveldene. Mannen kan sitte å spille i timesvis, og her sitter jeg alene på stua og trykker på mobilen for å få tiden til å gå fram til natta. :S

Du får sette deg ned og se litt stygt på ham..?

At det ikke var farlig heldigvis :) og at hu ikke kunne få mer i dag :p

Regnet egentlig med det ville gå bra som et engangstilfelle - men er jo godt man bare kan ringe giftsentralen om det er noe :)

Jeg trodde og mener ikke det nei. For en veganer er det visst pga det var noe melk i. Jeg har ikke erfaring med det selv, men grunnen til at jeg nevner det er at da drar man det veldig langt . J
Så hvis en veganer da ikke får til å amme vil noen da kjøpe den for de med melkeallergi.
Jaja, får håpe ungen da eventuelt liker den typen da, hadde jo ikke gått for 50 år siden da

Back
Topp