Bare ikke babyen vokser opp på er veganisk kosthold.Ja, men ikke min søster med mann som er veganske![]()
Det er IKKE bra for små barn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare ikke babyen vokser opp på er veganisk kosthold.Ja, men ikke min søster med mann som er veganske![]()
Vil tro du har noen dager igjenDet er det men hvem vet kanskje blir jeg tobarnsmor og da går tiden bort på andre ting![]()
Så deilig daGjør detkoser meg med litt snacks
LuksuslifeLa meg i badekaret![]()
Hva har skjedd nå?seriøst...
er det mulig å være så i tåka!
![]()
Syns du er kjeeempe flinkHadde det egentlig heller ikke selv i dag, men gikk likevel
Ja godt å ha det ryddig så lenge det varer![]()
Alene.Syns du er kjeeempe flinktrener du alene eller trener du med noen?
Så kjiptFøler det er litt fortjent og
Måtte krangle så med datteren i stad og, så.. Ble litt mentalt sliten og i dag ><
Så moro daSkal på kamp i morgen også vi
Oh shit, den er leiVi har sånn Bibabath til å ha i dusjen...
Å i dag presterte jeg å få Aurora til å dra ut feil propp.. så alt vannet rant ut på gulvet.
![]()
Tror du har gjort et kupp jaTja det varierer da, men fant meg en god mann![]()
Haha, skikkelig susemikkel han daJa, hadde ikke mye lyst til å la han gjøre det!
Altså H spurte han en gang om han var på Ica, mannen (til naboen) svarte bekreftende tre ganger at jaja han var på Ica, så H reiser dit og venter ute på han, syns det tar tid så ringer han.
Nei han står på Coop som er på andre siden av byen!!! Og typisk nok rett ved der vi bor så H reiste jo tilbake for å hente han.
Slike ting skulle jo nesten hvert umulig!
Oii 8-9 kmAlene.
Har skogen rett uten for her og går 8-9 km med rask gange.
Fikk litt pizza så det er det braGodt det da, håper du snart føler deg bedre
Puuh, godt å høreVar vist no knot med betalingenmen mama fix
så it's all good now.
Flinke duDa har jeg fått trent og vært i dusjen![]()
Sånn blir det ofte her også.Er så ekstremt lei datanerding på kveldene. Mannen kan sitte å spille i timesvis, og her sitter jeg alene på stua og trykker på mobilen for å få tiden til å gå fram til natta. :S