Sukkerfrie hverdager i september ?

Malla89

Finner glede i forumet
Desemberglede 2015
Har lyst til å prøve, noen som vil henge seg på? Frukt er lov, men begrense inntak av unødvendig raffinert sukker. Faila stort i dag da jeg spiste sjokolade til frokost(!) men på mandag skal jeg gå all in.

Om ikke annet trenger jeg en liten heiagjeng og noen som kan hjelpe meg å være streng.
 
Jeg henger meg på!!! God ide!!
Starter mandag her også - bursdager og div i helgen og jeg har lovet meg selv å være litt snill med meg selv denne helgen (altså tillate kontrollerte utskrielser).
Ser noen sier de henger på i ukedagene - blir nok slik her også. "Må" ha litt søtt i helgene. Men prøver lære meg at det er best "med måte".
 
Last edited:
Er pepsi max "ulovlig"? :p
 
Henger meg på jeg også :) bittelitt i helgene men ingenting i ukedagene.
 
Jeg er med :D det burde gå bra lever stort sett etter det :D
 
Det er jo kunstig søtning. Tenker brus er noe jeg vil holde meg unna i hvert fall.
Da dropper jeg det gitt. Null stress å holde meg for snop og greier i ukedagene. Men maxen må jeg ha hvertfall ett glass av. :p
 
Etter en skikkelig sukkerfest i helga skal det o grunn bli godt å prøve seg på noen dager uten sukker:)
 
Har faktisk ikke spist så mye snop og skjokolade de siste ukene/månedene. Kjøpte potetgull til helga, men fristet ikke noe særlig, nok med en liten skål. Ikke kjøpte vi noe søtt til helgen heller. Men har litt dilla på Alpen bars :oops: får kutte ned på de :D
 
Ble lit ulikt søtt og salt i helgen så har store planer om "flinke" hverdager denne uken!!!!
 
Syndet idag med bittelitt potetgull :( ny dag imorgen :)
 
Back
Topp