Det gjør det nok ja, er jo bra vannsøyleJa det gjør jeg, men når jeg klarte meg nesten 4 uker i telt i sommer med den dressen i regn. Så satser jeg på at det går fint noen timer for dagen når det regner![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør det nok ja, er jo bra vannsøyleJa det gjør jeg, men når jeg klarte meg nesten 4 uker i telt i sommer med den dressen i regn. Så satser jeg på at det går fint noen timer for dagen når det regner![]()
Det er bare så herlig, som sakt, dere en den morsomste komiske familien jeg har "møtt" Digger det!Se for deg frustrasjonen minjeg som alltid er så glad
idag så freste jeg på sykkelen og sendte mannen en sint melding da jeg kom hjem
"fiks sykkelen ellers så demonterer jeg den med en slegge å legger de på steder du ikke vil finne de" haha
ja jeg er litt barnslig i mine trussler
![]()
Det skjønner jeg jo, er jo derfor dere er derKanskje vikar men ikke student.
Han ble nok satt ut av at jeg ville vite hvilke prøver som skulle tas! At det har noe med blodsukker skjønte jeg, men jordmor sa kun langtidsblodsukkeret og han tok fram to rør så selvsagt lurer jeg på hva det er da![]()
Så bra du er forberedtMasse lykke til med testing
De er sååå herlige de små![]()
Får virkelig sagt det
Vi hadde en kommentar fra vår også
"Pappa, hvis du skader foten din, så kan vi gå å kjøpe en ny"
Hun er 4
Mannen lo godt da
![]()
Haha takkDet er bare så herlig, som sakt, dere en den morsomste komiske familien jeg har "møtt" Digger det!
Vi har gjort det siden hun begynte å prateBare kjøpe en ny fot ja.Haha... Så bra. Ja, kommer noen gullkorn til tider. Man burde egentlig skrive de ned, når man får de. Kunne være morsomt å ha et sånn lite hefte med de, når barna blir større.
![]()
Kan tenkes at jeg ikke er detHaha takkdu er ikke den første som sier det
humor i hverdagen er moro.
Baah idag skal han på trening etter jobb så jeg er alene heeeele dagenhar sett 101 dalmantinere to ganger alt
![]()
Selvfølgelig, men selv om man ikke ønsker det kan fremdeles hodet tenke sitt.De hadde nok spurt deg![]()
Haha kanskje jeg skal få min egen youtube serieKan tenkes at jeg ikke er detMen det er jo den beste hverdagen med masse humor
Ser for meg dere som par, som jeg ser på YouTube, som bare tuller med hverandre
Om du skjønner?
Ja den filmen gikk på repit hos oss for 3 uker siden åGlad jentungen fant seg en ny
Kan den vel utenatt nå?
Håper dagen har vært finDa var det snart avgårde for andre dag med tilvenning i barnehage
Hvordan har det gått idag?Håper også det. Skal tilbake på fredag. Prøver meg uten melk noen dager for å se om det kan hjelpe. Nå er det straks avgårde til bhg for storebror. Vet ikke hvem som er mest spent, jeg eller han
![]()
Hehe, blir lange timer jaHadde gjerne kunne starta imorges, for blir bare venting nå på en måte![]()
God ettermiddagGod morgen![]()
Det går veldig greit.Håper dagen har vært fin![]()
Uff. Sender deg en god klem ❤Fikk ikke jobben jeg var på intervju på
Bilen streiker
Skinke og makaroni grategn?
Jippii, nå blir det fest i husetÆæææh!! Lille frøkna løp tverss over gulvetetter å ha dansa litt til Markus og Martinius løp hun avgårde.