Skravletråd August 2016

Ja det gjør jeg, men når jeg klarte meg nesten 4 uker i telt i sommer med den dressen i regn. Så satser jeg på at det går fint noen timer for dagen når det regner :P
Det gjør det nok ja, er jo bra vannsøyle :)

Se for deg frustrasjonen min :p jeg som alltid er så glad :p idag så freste jeg på sykkelen og sendte mannen en sint melding da jeg kom hjem :p "fiks sykkelen ellers så demonterer jeg den med en slegge å legger de på steder du ikke vil finne de" haha :p ja jeg er litt barnslig i mine trussler ;)
Det er bare så herlig, som sakt, dere en den morsomste komiske familien jeg har "møtt" Digger det!

Kanskje vikar men ikke student.

Han ble nok satt ut av at jeg ville vite hvilke prøver som skulle tas! At det har noe med blodsukker skjønte jeg, men jordmor sa kun langtidsblodsukkeret og han tok fram to rør så selvsagt lurer jeg på hva det er da ;)
Det skjønner jeg jo, er jo derfor dere er der :)

Så bra du er forberedt :) Masse lykke til med testing :)

De er sååå herlige de små :D :Heartred Får virkelig sagt det :) Vi hadde en kommentar fra vår også :p "Pappa, hvis du skader foten din, så kan vi gå å kjøpe en ny" :hilarious: Hun er 4 :D Mannen lo godt da :)

Bare kjøpe en ny fot ja. :D Haha... Så bra. Ja, kommer noen gullkorn til tider. Man burde egentlig skrive de ned, når man får de. Kunne være morsomt å ha et sånn lite hefte med de, når barna blir større. :)

Det er bare så herlig, som sakt, dere en den morsomste komiske familien jeg har "møtt" Digger det!
Haha takk :p du er ikke den første som sier det :p humor i hverdagen er moro.
Baah idag skal han på trening etter jobb så jeg er alene heeeele dagen :p har sett 101 dalmantinere to ganger alt :o

Bare kjøpe en ny fot ja. :D Haha... Så bra. Ja, kommer noen gullkorn til tider. Man burde egentlig skrive de ned, når man får de. Kunne være morsomt å ha et sånn lite hefte med de, når barna blir større. :)
Vi har gjort det siden hun begynte å prate :) Og det er såå gøy å se tilbake på de, lettere å huske ;) Hun sa også hvis jeg ble borte så kunne de hånd kjøpe ny mamma (det var litt mer trist da) rart hvordan barn tror det bare er å kjøpe nytt :p

Anbefaler dere å skrive det ned altså ;)

Haha takk :p du er ikke den første som sier det :p humor i hverdagen er moro.
Baah idag skal han på trening etter jobb så jeg er alene heeeele dagen :p har sett 101 dalmantinere to ganger alt :o
Kan tenkes at jeg ikke er det :) Men det er jo den beste hverdagen med masse humor :) Ser for meg dere som par, som jeg ser på YouTube, som bare tuller med hverandre :) Om du skjønner?

Ja den filmen gikk på repit hos oss for 3 uker siden å :p Glad jentungen fant seg en ny ;) Kan den vel utenatt nå?

Kan tenkes at jeg ikke er det :) Men det er jo den beste hverdagen med masse humor :) Ser for meg dere som par, som jeg ser på YouTube, som bare tuller med hverandre :) Om du skjønner?

Ja den filmen gikk på repit hos oss for 3 uker siden å :p Glad jentungen fant seg en ny ;) Kan den vel utenatt nå?
Haha kanskje jeg skal få min egen youtube serie ;)? Jeg har jo go pro kamera :p
Apropo! Vi var på butikken i går. Vi kaller hverandre for the panda family. Så står gubben på meny å skriker "eyy panda! Her har de fullkornsris"
Jeg bare "eeehm jaa nå er vi utenfor husets 4 vegger! Da må vi snakke som siviliserte folk" :p

Haha lille elsker 101 dalmantinere :p det hjelper ikke at tanten min har en dalmantiner, "oggo" (pongo) roper hu.

Ææææh!! Lille frøkna løp tverss over gulvet :o etter å ha dansa litt til Markus og Martinius løp hun avgårde.

Back
Topp