Skravletråd August 2016

Han går bare alene om han ikke skjønner at han går alene :p så er nok ikke så lenge til han slipper seg, han går tur så lenge han får holde meg i lillefingeren liksom :)
Ah skjønner
Til han går ville jeg brukt fotposer
Wtter det halvhøye goretex

Satt og tenkte i bilen på vei inn i dag.
Hva vil skje dersom frøkna forteller i barnehagen at mamma gråt og politiet kom i går kveld?
Jeg fortalt hele historien til hennes ped. leder så hun kan informere slik at det ikke vil skje noen misforståelser og man gjør seg tanker som ikke er sanne
De hadde nok spurt deg ;)

Hjemme fra bytur med Kb
Nå 30 min hvile før vi ska plukke opp barn og dra på leos
Siste feiring for kb !

Er lite i disse fra Sverige men spennende nok :D
Mangler bare to fra Norge nå ;)

Takk, gikk greit vi var en gruppe så mye generel informasjon.
Etterpå var vi på lab hos en stakkars usikker gutt :p
Spennende fordet ja :)

Nei stakkars gutt :( Var han fast ansatt eller student eller no?

Du merker fort om du trenger annet regntøy ihvertfall ;)

Ja det gjør jeg, men når jeg klarte meg nesten 4 uker i telt i sommer med den dressen i regn. Så satser jeg på at det går fint noen timer for dagen når det regner :P

Se for deg frustrasjonen min :p jeg som alltid er så glad :p idag så freste jeg på sykkelen og sendte mannen en sint melding da jeg kom hjem :p "fiks sykkelen ellers så demonterer jeg den med en slegge å legger de på steder du ikke vil finne de" haha :p ja jeg er litt barnslig i mine trussler ;)

God ettermiddag alle sammen. Hva har dere gjort i dag? Vi har vært på helsestasjonen. Nå må det ryddes litt hus, mannen har nemlig stelt hjemme i fire dager. ( dvs ikke gjort så gruelig mye :P )

Hjemme fra bytur med Kb
Nå 30 min hvile før vi ska plukke opp barn og dra på leos
Siste feiring for kb !
Det var ikke mye til hvile! Men greit å ha siste feiring da ;) lenge til neste gang :D

Spennende fordet ja :)

Nei stakkars gutt :( Var han fast ansatt eller student eller no?
Kanskje vikar men ikke student.

Han ble nok satt ut av at jeg ville vite hvilke prøver som skulle tas! At det har noe med blodsukker skjønte jeg, men jordmor sa kun langtidsblodsukkeret og han tok fram to rør så selvsagt lurer jeg på hva det er da ;)

Back
Topp