Skravletråd August 2016

Satt og tenkte i bilen på vei inn i dag.
Hva vil skje dersom frøkna forteller i barnehagen at mamma gråt og politiet kom i går kveld?
Jeg fortalt hele historien til hennes ped. leder så hun kan informere slik at det ikke vil skje noen misforståelser og man gjør seg tanker som ikke er sanne

Hva vil skje dersom frøkna forteller i barnehagen at mamma gråt og politiet kom i går kveld?
Jeg fortalt hele historien til hennes ped. leder så hun kan informere slik at det ikke vil skje noen misforståelser og man gjør seg tanker som ikke er sanne
Tror det var lurt å gjøre det :)

God morgen :) vi har vært ute å sykklet. Ååh den bedritende sykkelen. Etter at mannen "pimpa" den opp så har den vært ett mareritt å trille. Det ene hjulet er løst. Så jeg fikk bære både sykkel og barn :p
Heldigvis så går lille snart så hun leide meg i hånda.

Typisk :p Be han "pimpe" den tilbake slik den var ;) Er så tungt det å bære sykke og barn :( Deilig at hun går helt av seg selv snart :)

Hva med deg??
Bestillte nye på nettet :D haha!
Herlig :D

Ja tankene og hodet er helt andre steder :) (her inne for eksempel) ;)

Takk :) Hva bringer din dag?

Uhh... Min dag bringer bare jobbing. Sitter med en 500 linjers excel liste med partnere, som skal gjennomgås, sjekkes og kryss-sjekkes, så sitter og blir firkantet i øya... :p

Men ellers er min konsentrasjon heller ikke i topp. Nettopp ferdig med blødning etter MA, så nå sitter jeg egentlig bare og teller og regner på, når tr kommer, så vi kan begynne med prøving på baby nr. 2 igjen. Blir spennende, så det går nok litt for mye tid her inne i dag også. Hehe...

Uhh... Min dag bringer bare jobbing. Sitter med en 500 linjers excel liste med partnere, som skal gjennomgås, sjekkes og kryss-sjekkes, så sitter og blir firkantet i øya... :p

Men ellers er min konsentrasjon heller ikke i topp. Nettopp ferdig med blødning etter MA, så nå sitter jeg egentlig bare og teller og regner på, når tr kommer, så vi kan begynne med prøving på baby nr. 2 igjen. Blir spennende, så det går nok litt for mye tid her inne i dag også. Hehe...
Det hørtes ut som øynene ble firkantet ja :( Ikke sovne i skjermen da ;)

Uff, sender deg en klem <3 Vet hvordan det er (hatt MA og SA ) Men så satt det nå på dette forsøket og skal jo føde snart :) Sender deg masse styrke og lykkeønskninger :) Det vil sitte en dag for dere å <3
Skjønner så godt at hodet ditt ikke er på jobb hvertfall :/ Husk å ta den tiden du trenger også, viktig å lytte på kroppen :) Blir jo spennende tiden fremover for dere :) Du har en gutt/jente fra før?

Ville gjort det samme:) må ha vært utrolig redd ja. Hvordan taklet mannen det?

Det hørtes ut som øynene ble firkantet ja :( Ikke sovne i skjermen da ;)

Uff, sender deg en klem <3 Vet hvordan det er (hatt MA og SA ) Men så satt det nå på dette forsøket og skal jo føde snart :) Sender deg masse styrke og lykkeønskninger :) Det vil sitte en dag for dere å <3
Skjønner så godt at hodet ditt ikke er på jobb hvertfall :/ Husk å ta den tiden du trenger også, viktig å lytte på kroppen :) Blir jo spennende tiden fremover for dere :) Du har en gutt/jente fra før?

Tusen takk. Veldig snilt av deg. :Heartred Men ja, jeg har fått utløp for det meste over den siste uken (tok tablettene mandag i siste uke), og gubben har vært veldig snill og latt meg slappe litt av, og nå tenker jeg egentlig bare frem igjen. Har fått kjøpt testesett og nytt termometer, så vi er klar på litt testing. :D Det skal jo gå for oss også. :Heartred

Og ja, vi har en gutt på 2år 8mdr, så han lyser jo også opp tilværelsen betraktelig, som da han satt i sandkasse hos farmor i går og bygget slott til prinsessa, og farmor spurte, om hun var prinsessa, og han sa: "nei, du er jo gamle farmor du..." :hilarious:

Så nå skal vi bare få til å få laget en liten søster eller bror til ham, så er vi happy. :D

Ville gjort det samme:) må ha vært utrolig redd ja. Hvordan taklet mannen det?
Han var like redd som meg.
Hadde ikke lyst til å legge henne i går kveld. Bare holde rundt henne.
Hun sov når jeg kom hjem etter tur med hunden i går kveld.
Tror jeg var oppe hos henne en 3-4 ganger og bare så før vi la oss

Tusen takk. Veldig snilt av deg. :Heartred Men ja, jeg har fått utløp for det meste over den siste uken (tok tablettene mandag i siste uke), og gubben har vært veldig snill og latt meg slappe litt av, og nå tenker jeg egentlig bare frem igjen. Har fått kjøpt testesett og nytt termometer, så vi er klar på litt testing. :D Det skal jo gå for oss også. :Heartred

Og ja, vi har en gutt på 2år 8mdr, så han lyser jo også opp tilværelsen betraktelig, som da han satt i sandkasse hos farmor i går og bygget slott til prinsessa, og farmor spurte, om hun var prinsessa, og han sa: "nei, du er jo gamle farmor du..." :hilarious:

Så nå skal vi bare få til å få laget en liten søster eller bror til ham, så er vi happy. :D
Så bra du er forberedt :) Masse lykke til med testing :)

De er sååå herlige de små :D :Heartred Får virkelig sagt det :) Vi hadde en kommentar fra vår også :p "Pappa, hvis du skader foten din, så kan vi gå å kjøpe en ny" :hilarious: Hun er 4 :D Mannen lo godt da :)

Ja det håper jeg også, har riktignok ikke regntøy som passer men har reima tec dress med 15000 i vannsøyle så håper den duger foreløpig :) ellers så trur jeg at jeg har det jeg trenger :D
Du merker fort om du trenger annet regntøy ihvertfall ;)

God morgen :) babybokser er gøy :) Alltid spennende å se hva som er oppi. Lykke til på sk.d timen din :D
Er lite i disse fra Sverige men spennende nok :D
Mangler bare to fra Norge nå ;)

Takk, gikk greit vi var en gruppe så mye generel informasjon.
Etterpå var vi på lab hos en stakkars usikker gutt :p

Back
Topp