Ja, hentet Libero sin startsbox og hvert på biltema.Greit å slå flere fluer i en smekk![]()
Skal hente en Libero til når jeg skal til Norge
Så nå er det bare å grue seg til timen på sykehuset
Også håpe jeg får hentet to bokser etterpå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, hentet Libero sin startsbox og hvert på biltema.Greit å slå flere fluer i en smekk![]()
TakkGod morgen og lykke til idag![]()
Håper det blir detGood morgenfikk ikke quota deg på strikkeinnlegget ditt igår. Men det settet blir nyyydelig
![]()
God dagGod dag alle sammenønsker dere en riktig fin dag
her skal jeg straks tusle i dusjen og så skal vi trille tur og hente melk til lillebror på apoteket på veien hjem. Så må jeg gå over og sjekke at jeg har alt han trenger for å starte i barnehagen i morgen. Og jeg som glemte å bestille navnelapper håper virkelig at de kommer i posten i dag. Hadde hvert greit å få merket klærne før han starter i barnehagen kjenner jeg.
Så trist å høre
Lykke til videre!
God dag alle sammenønsker dere en riktig fin dag
her skal jeg straks tusle i dusjen og så skal vi trille tur og hente melk til lillebror på apoteket på veien hjem. Så må jeg gå over og sjekke at jeg har alt han trenger for å starte i barnehagen i morgen. Og jeg som glemte å bestille navnelapper håper virkelig at de kommer i posten i dag. Hadde hvert greit å få merket klærne før han starter i barnehagen kjenner jeg.
![]()
Skal prøve på dette![]()
Godt å ta en myk start på morgenen ❤
Jeg våkna av at mannen sto over meg og lurte på om han kunne ta teori og oppkjøring til bil denne og neste uke!
Skjønner ikke helt hvorfor han spør meg og ikke sjefen siden det er i arbeidstiden, for førerkortet hans blir ugyldig fra 15 september (da har han hatt oppholdstillatelse i et år) så selvsagt vil jeg at han skal ordne det![]()

Kos dere idag og håper du har alt du trengerGod dag alle sammenønsker dere en riktig fin dag
Haha ja ser sånn ut ihvertfallHehe... Du må da se det som positivt. Han er godt opplært, når han spør kona om lov, før han gjør noen ting.![]()
![]()
Så kjektJa, hentet Libero sin startsbox og hvert på biltema.
Skal hente en Libero til når jeg skal til Norge![]()
Så nå er det bare å grue seg til timen på sykehuset![]()
Også håpe jeg får hentet to bokser etterpå![]()
Du klarer det duHåper det blir det![]()
Går sikkert greit de første par dagene før lappene kommer. Da er jo du der ogsåGod dag alle sammenønsker dere en riktig fin dag
ja det er det ? Det er det første jeg strikkerDet er så fint. Jeg laget det til junior, før han ble født. Kjempe enkelt og veldig fint, når det er ferdig.![]()
Skal det !Du klarer det du![]()
God morgen søtaGod morgen
Deilig å våkne først innimellom![]()
Den gikk veldig braHvordan gikk første dag?
Ha en fin dag du også. Høres ut som en hyggelig start på dagen dette da. Blir spennende å starte barnehagen i morgen.![]()
Kos dere idag og håper du har alt du trenger![]()