Skravletråd August 2016

Greit å slå flere fluer i en smekk ;)
Ja, hentet Libero sin startsbox og hvert på biltema.
Skal hente en Libero til når jeg skal til Norge :D

Så nå er det bare å grue seg til timen på sykehuset :p
Også håpe jeg får hentet to bokser etterpå ;)

God dag alle sammen :) ønsker dere en riktig fin dag :) her skal jeg straks tusle i dusjen og så skal vi trille tur og hente melk til lillebror på apoteket på veien hjem. Så må jeg gå over og sjekke at jeg har alt han trenger for å starte i barnehagen i morgen. Og jeg som glemte å bestille navnelapper håper virkelig at de kommer i posten i dag. Hadde hvert greit å få merket klærne før han starter i barnehagen kjenner jeg.

God dag alle sammen :) ønsker dere en riktig fin dag :) her skal jeg straks tusle i dusjen og så skal vi trille tur og hente melk til lillebror på apoteket på veien hjem. Så må jeg gå over og sjekke at jeg har alt han trenger for å starte i barnehagen i morgen. Og jeg som glemte å bestille navnelapper håper virkelig at de kommer i posten i dag. Hadde hvert greit å få merket klærne før han starter i barnehagen kjenner jeg.
God dag :) håper du får en fin dag også :)

Så trist å høre:(
Lykke til videre!

Tusen takk. :) Men jeg har egentlig godtatt det nå. Det skjedde og det er ikke så mye å gjøre ved det nå annet enn å hoppe på gubben igjen og håpe på det beste. :D

Det har i hvert fall hjulpet veldig mye å ha dere her på forumet, hvor jeg har kunne komme ut med litt "frustrasjoner". Så det er jeg takknemlig for.

Så nå en ny dag. Og forhåpentlig masse sol som i går. Ha en fin dag alle. :)

Ha en fin dag du også. Høres ut som en hyggelig start på dagen dette da. Blir spennende å starte barnehagen i morgen. :)

Godt å ta en myk start på morgenen ❤
Jeg våkna av at mannen sto over meg og lurte på om han kunne ta teori og oppkjøring til bil denne og neste uke!
Skjønner ikke helt hvorfor han spør meg og ikke sjefen siden det er i arbeidstiden, for førerkortet hans blir ugyldig fra 15 september (da har han hatt oppholdstillatelse i et år) så selvsagt vil jeg at han skal ordne det :p

Hehe... Du må da se det som positivt. Han er godt opplært, når han spør kona om lov, før han gjør noen ting. :D :hilarious:

Kos dere idag og håper du har alt du trenger :D

Ja, hentet Libero sin startsbox og hvert på biltema.
Skal hente en Libero til når jeg skal til Norge :D

Så nå er det bare å grue seg til timen på sykehuset :p
Også håpe jeg får hentet to bokser etterpå ;)
Så kjekt :)

Går sikkert greit de første par dagene før lappene kommer. Da er jo du der også :)

Ha en fin dag du også. Høres ut som en hyggelig start på dagen dette da. Blir spennende å starte barnehagen i morgen. :)

Ja har hatt en ganske fin morgen :) det blir virkelig spennende, trur han kommer til å kose seg masse da han blir helt i hundre når han treffer andre småbarn :)

Kos dere idag og håper du har alt du trenger :D

Ja det håper jeg også, har riktignok ikke regntøy som passer men har reima tec dress med 15000 i vannsøyle så håper den duger foreløpig :) ellers så trur jeg at jeg har det jeg trenger :D

Back
Topp