Skravletråd August 2016

Frøkna går ut for å leke i 15-20 minutter før legge tid.
Mannen går ut for å se etter henne.
Borte.
Alle leter i 45 minutter før vi ringer politiet.
Naboen flyr rundt, en vanlig politibil og en hundepatrulje kommer.

Mens man planlegger søk, hvordan man skal går frem kommer hun traskende.
Jeg bryter sammen

Lillebror har det nok vondt han , når de er låst bak så kaver de ofte med puppen også
Ja husker det med storebror også, han var enda verre igjen da med løsninger i ryggen. Gjør meg ikke så mye med kavingen med puppen men han gråter så sårt når han blir lagt ned selv om han sover godt når jeg legger han ned:-)

Spent mammahjertet. Storebror har første dag i barnehage i morgen. Grugleder meg. Vet han kommer til å ha godt av å gå i bhg da jeg ser han trenger stimulien og omgangen med flere barn men allikevel gruer jeg meg:-/. Tøft å gi slipp og se de vokser til.

Ja husker det med storebror også, han var enda verre igjen da med løsninger i ryggen. Gjør meg ikke så mye med kavingen med puppen men han gråter så sårt når han blir lagt ned selv om han sover godt når jeg legger han ned:)
Har vel noe med at da blir han lagt flatt
Får håpe det blir besre når de har løst opp

Spent mammahjertet. Storebror har første dag i barnehage i morgen. Grugleder meg. Vet han kommer til å ha godt av å gå i bhg da jeg ser han trenger stimulien og omgangen med flere barn men allikevel gruer jeg meg:-/. Tøft å gi slipp og se de vokser til.
Spennende tider for han

Frøkna går ut for å leke i 15-20 minutter før legge tid.
Mannen går ut for å se etter henne.
Borte.
Alle leter i 45 minutter før vi ringer politiet.
Naboen flyr rundt, en vanlig politibil og en hundepatrulje kommer.

Mens man planlegger søk, hvordan man skal går frem kommer hun traskende.
Jeg bryter sammen
Skjønner godt du gjorde det

God kveld :) i dag har formen vært litt bedre :D har vaska gulver å laga deilig middag :D

Nå har jeg vondt i ryggen :p

Fant solbrillene mine, knekt :( frøkna sitter med en del i hånda.
"Er det du som har gjort dette?"
Hun ser på meg å sier "jaaaa" :p haha! Godt de ikke var så dyre :p men veldig kjipt for de var sabla fine også.
Æsj, så kjipt da!:rolleyes:

Har vel noe med at da blir han lagt flatt
Får håpe det blir besre når de har løst opp
Satser på det:-). Moren min kommenterte det i dag at han var veldig anspent da hun gikk litt med han da han hadde en skikkelig gråte økt i ettermiddag/kveld (selvsagt midt i leggetiden til storebror).

Back
Topp