Rakk det med god margin jaHåper dere rekker det og finner frem i god tider det lillebror som skal sjekkes?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rakk det med god margin jaHåper dere rekker det og finner frem i god tider det lillebror som skal sjekkes?
Takk gikk veldig bra selv om lillebror ikke var helt begeistret for å få disse greiene i ørene for å få sjekket demLykke til
Vi hadde jo selskap i går så det må ryddes etter detSlike dager må man ha. Kan se hjemme, at jeg trenger en slik dag snart, (les: har trengt det lenge), men det har vært andre prioriteter.
![]()
Vi hadde jo selskap i går så det må ryddes etter det
Sier meg ingentingJoa men de vil til the reef i Fredrikshamn![]()
Haha, glemte hvor stor hun erKan ikke tenke meg at det er reelt med økedøgn når hun er 7 mnd og spiser mer og mer fast føde, så det er vel urolige netter
Jeg var en tur hos mammaStille her i kveld![]()
Tida går rasende fort.Haha, glemte hvor stor hun er
Håper natten i natt ble bedre!
Skal ikke så mye til å glede mine småtrollKan ikke huske sist vi var
Er ikke så gøy lenger så vi tar heller turen til tusenfryd
Lykke til idagDa var det å amme lillebror slik vi får kommet oss avgårde til hørselssentralen. Skal være der om 1 time så må vel komme oss avgårde snart slik jeg har til til å finne frem også. Ikke peiling på hvor det er annet enn at det er en plass på sykehuset
![]()
Håper det går greit med tilvenning i dagSnart avgårde på tilvenning i barnehagen for lille U
Skal bli utrolig deilig å ha de to minste i samme barnehage
God dag. Ja er hun klar for det nå?God morgensiste dag hjemme før barnehagestart.
![]()
Kos deg med klesvaskGod morgen
Ryddedag her i dag
Må få vasket ett tonn med klær
Så må jeg på bytur
Det er detAhh... Ja, det er som regel litt rydding etter et selskap.![]()
He he de barnaFant solbrillene mine, knektfrøkna sitter med en del i hånda.
"Er det du som har gjort dette?"
Hun ser på meg å sier "jaaaa"haha! Godt de ikke var så dyre
men veldig kjipt for de var sabla fine også.
Hente noen pakkerKos deg med klesvaskHva skal du i byen?
Det er et kjempekult badelandSier meg ingentinghva/hvor er det?
http://www.stenaline.se/till-danmark/resmal/familj-och-barn/the-reef/dagsturSier meg ingentinghva/hvor er det?