Skravletråd August 2016

Da var det å amme lillebror slik vi får kommet oss avgårde til hørselssentralen. Skal være der om 1 time så må vel komme oss avgårde snart slik jeg har til til å finne frem også:-). Ikke peiling på hvor det er annet enn at det er en plass på sykehuset:-)

Snart avgårde på tilvenning i barnehagen for lille U :)
Skal bli utrolig deilig å ha de to minste i samme barnehage

God morgen :) siste dag hjemme før barnehagestart. :)

Da var det å amme lillebror slik vi får kommet oss avgårde til hørselssentralen. Skal være der om 1 time så må vel komme oss avgårde snart slik jeg har til til å finne frem også:-). Ikke peiling på hvor det er annet enn at det er en plass på sykehuset:-)
Håper dere rekker det og finner frem i god tid :) er det lillebror som skal sjekkes?

Da var det å amme lillebror slik vi får kommet oss avgårde til hørselssentralen. Skal være der om 1 time så må vel komme oss avgårde snart slik jeg har til til å finne frem også:). Ikke peiling på hvor det er annet enn at det er en plass på sykehuset:)
Lykke til

Snart avgårde på tilvenning i barnehagen for lille U :)
Skal bli utrolig deilig å ha de to minste i samme barnehage

Lykke til med dagen da. Blir spennende å se, hvordan den eldste er, når den lille kommer i barnehagen. Har et par søsken-par i barnehagen vår, og de eldste går og passer mye på de små, når de er ute, eller der er åpen imellom de forskjellige avdelinger. Veldig koselig å se. :)

God morgen alle sammen. Da er vi så smått stoppet å blø etter MA. Da er det bare å vente på hun heksen igjen, så vi kan komme i gang med prøving igjen. Tiden er laaaaaang. :p

God morgen
Ryddedag her i dag
Må få vasket ett tonn med klær
Så må jeg på bytur

Slike dager må man ha. Kan se hjemme, at jeg trenger en slik dag snart, (les: har trengt det lenge :D ), men det har vært andre prioriteter. :p

Back
Topp