Går sikkert greit de første par dagene før lappene kommer. Da er jo du der også![]()
Ja det er det jeg og satser på, ellers så har jeg tusj til å kunne merke noen plagg i mellomtiden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går sikkert greit de første par dagene før lappene kommer. Da er jo du der også![]()
Hihi tøff den der
God morgenGod morgenvåkna før frøkna gitt. Så lå man her da
![]()
Godt å høreDen gikk veldig bra![]()
God morgenGod morgen damer, da skal jeg snart til Karlstad og spesialister ang svangerskapsdiabetes, satser på også få hentet noen babybokser og kjøpt sykkelbremser på biltema først.
Greit å få ordnet slike ting samtidig![]()
Da går det nok braJa det er det jeg og satser på, ellers så har jeg tusj til å kunne merke noen plagg i mellomtiden![]()
Ah sånn å forståNei. Tok kortere. Vi var visst ikke så mange nye som det pleier å være
Lykke til o dag ogsåDa var det snart avgårde for andre dag med tilvenning i barnehage
Er veldig greit jaSå heldige dere er![]()
Men avd med 32 barn bare på vår så nok barn iallefall.Ah sånn å forstå
God morgen hopeGod morgen![]()
God morgenGod dag alle sammenønsker dere en riktig fin dag
her skal jeg straks tusle i dusjen og så skal vi trille tur og hente melk til lillebror på apoteket på veien hjem. Så må jeg gå over og sjekke at jeg har alt han trenger for å starte i barnehagen i morgen. Og jeg som glemte å bestille navnelapper håper virkelig at de kommer i posten i dag. Hadde hvert greit å få merket klærne før han starter i barnehagen kjenner jeg.
Det dugerJa det håper jeg også, har riktignok ikke regntøy som passer men har reima tec dress med 15000 i vannsøyle så håper den duger foreløpigellers så trur jeg at jeg har det jeg trenger
![]()
Oj 32 barn på en avd var myeMen avd med 32 barn bare på vår så nok barn iallefall.
OiGod morgensiste dag hjemme før barnehagestart.
![]()
Neste gang kjøper du reserve parFant solbrillene mine, knektfrøkna sitter med en del i hånda.
"Er det du som har gjort dette?"
Hun ser på meg å sier "jaaaa"haha! Godt de ikke var så dyre
men veldig kjipt for de var sabla fine også.
Uff for en kveld, og så bra hun kom tilbake! Skjønner godt at du brøyt sammenFrøkna går ut for å leke i 15-20 minutter før legge tid.
Mannen går ut for å se etter henne.
Borte.
Alle leter i 45 minutter før vi ringer politiet.
Naboen flyr rundt, en vanlig politibil og en hundepatrulje kommer.
Mens man planlegger søk, hvordan man skal går frem kommer hun traskende.
Jeg bryter sammen
Så nydelig
Ja. 3 avd totalt med 88 barn i bhg. Vår har 32 barn. Men det fordelt på to rom. 1 til 3 åringer. Og 4 til 6 åringene. Men de er sammem store deler av dagenOj 32 barn på en avd var mye
Da går det nok bra
Er i gang med å merke smokkene her![]()