Skravletråd August 2016

God morgen.

Her har vi vært våken en liten stund og kommet oss på badet. Storebror har vært på do og ruslet inn til bestemor, mellomste sover enda.

Jeg får ta og fullføre morgenstellet på lillemor, det er bare så deilig for oss begge når hun leker naken på badegulvet og jeg bare sakte våkner litt.
Godt å ta en myk start på morgenen ❤
Jeg våkna av at mannen sto over meg og lurte på om han kunne ta teori og oppkjøring til bil denne og neste uke!
Skjønner ikke helt hvorfor han spør meg og ikke sjefen siden det er i arbeidstiden, for førerkortet hans blir ugyldig fra 15 september (da har han hatt oppholdstillatelse i et år) så selvsagt vil jeg at han skal ordne det :p

Hun hadde funnet noen barn å gå inn til.
Hun pleier ALLTID å komme å si i fra før hun går inn noen sted, men ikke i dag og så var det heller ikke noen av hennes vanlige venner.
Tror aldri jeg har hatt det så jævlig.
Klart ikke! Det er barna våre det er snakk om. En av de verste tingene som kan skje er at de plutselig blir vekke :O

God morgen damer, da skal jeg snart til Karlstad og spesialister ang svangerskapsdiabetes, satser på også få hentet noen babybokser og kjøpt sykkelbremser på biltema først.
Greit å få ordnet slike ting samtidig :)
Greit å slå flere fluer i en smekk ;)

Frøkna går ut for å leke i 15-20 minutter før legge tid.
Mannen går ut for å se etter henne.
Borte.
Alle leter i 45 minutter før vi ringer politiet.
Naboen flyr rundt, en vanlig politibil og en hundepatrulje kommer.

Mens man planlegger søk, hvordan man skal går frem kommer hun traskende.
Jeg bryter sammen
Herregud, så redd du må ha vært!!:eek::(
Godt hun dukket opp... Sender deg en klem❤️

Spent mammahjertet. Storebror har første dag i barnehage i morgen. Grugleder meg. Vet han kommer til å ha godt av å gå i bhg da jeg ser han trenger stimulien og omgangen med flere barn men allikevel gruer jeg meg:-/. Tøft å gi slipp og se de vokser til.
Masse lykke til idag:)
Går nok fint!

Så kjipt at det er sånn:(
Håper snart kiropraktorbehandlingen funker!
Håper også det:-). Skal tilbake på fredag. Prøver meg uten melk noen dager for å se om det kan hjelpe. Nå er det straks avgårde til bhg for storebror. Vet ikke hvem som er mest spent, jeg eller han:-)

Veldig herlig.

Stor, men lita
På sitt nivå

For stor, men liten, det er jo femåringen også. Og han som teller dager og timer til han er åtte. Og synes det er stas at da blir han åtte år og hun åtte mnd.
Det er stas ja:D
De er store men allikevel små, sjarmtrolla våre❤️

God morgen damer, da skal jeg snart til Karlstad og spesialister ang svangerskapsdiabetes, satser på også få hentet noen babybokser og kjøpt sykkelbremser på biltema først.
Greit å få ordnet slike ting samtidig :)
God morgen og lykke til idag:)

Back
Topp