Det skal jeg gjøreDet er et kjempekult badeland
Google det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal jeg gjøreDet er et kjempekult badeland
Google det
Så spennendehttp://www.stenaline.se/till-danmark/resmal/familj-och-barn/the-reef/dagstur
Hadde vel ikke kommet meg på båten engang![]()
Så deilig daHe he
Vi er der hvert år gratis
Masse lykke tilVeldig spennende dag imorgen![]()
Ja ikke sant velEtt tonn er mye klær!![]()
Stakkars lilleSatser på det. Moren min kommenterte det i dag at han var veldig anspent da hun gikk litt med han da han hadde en skikkelig gråte økt i ettermiddag/kveld (selvsagt midt i leggetiden til storebror).
Var det altsåSå deilig da![]()
Jobben til min kjære spanderer billetter hvert år + en som lagee matSå deilig dahvorfor gratis?
Veldig gøy derDet skal jeg gjøre![]()
Ja så håper kiropraktoren klarer å løsne opp litt mer på fredagStakkars lille
Hun gikk ut kl 18:05, vi var ute for å hente henne inn kl 18:25 og hun var borte.Skjønner godt du gjorde det
Veldig herlig.Så herlig![]()
Håper på detJa så håper kiropraktoren klarer å løsne opp litt mer på fredag.
Hvor hadde hun vært?Hun gikk ut kl 18:05, vi var ute for å hente henne inn kl 18:25 og hun var borte.
Lette over alt, ringte på hos naboer, lette mer på tenkelige og utenkelige steder.
Ringte politiet til slutt.
Kl 19:45 var de kommet om man stod og snakket om hvordan man skulle søke etter henne.
Det var mitt barn som var borte, alt går i ett, og brått så bare stod hun der og jeg kollapset på bakken..
Bra her ogsåBra her
Der da?
Tok en times rid, så var vi hjemme. Bra bhg, så spent til imorgenKos deg på foreldremøte
Chatter på fbBra her ogsågjør i kvelden du da?
Halv ett imorgen braker det løstSkjønner godt du er spent ja![]()
Tuuusen takkMasse lykke til![]()