Kos deg på foreldremøteFørste foreldremøte ikveld. Og første dag i bhg imorgen. Spent![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos deg på foreldremøteFørste foreldremøte ikveld. Og første dag i bhg imorgen. Spent![]()
Så braHun elsker unger, så tydelig lyst å leke og prate med alle hun ser. Mammaen er veeeeldig klar for bhg start iallefall![]()
Skjønner godt du er spent jaFørste foreldremøte ikveld. Og første dag i bhg imorgen. Spent![]()
OK pop herJotex
Boardshop
Hvor fra?
Hva bestilte du?OK pop her
Ja husker det med storebror også, han var enda verre igjen da med løsninger i ryggen. Gjør meg ikke så mye med kavingen med puppen men han gråter så sårt når han blir lagt ned selv om han sover godt når jeg legger han nedLillebror har det nok vondt han , når de er låst bak så kaver de ofte med puppen også
Bra herGod kveld ! Hvordan har alle det?
Har vel noe med at da blir han lagt flattJa husker det med storebror også, han var enda verre igjen da med løsninger i ryggen. Gjør meg ikke så mye med kavingen med puppen men han gråter så sårt når han blir lagt ned selv om han sover godt når jeg legger han ned![]()
Spennende tider for hanSpent mammahjertet. Storebror har første dag i barnehage i morgen. Grugleder meg. Vet han kommer til å ha godt av å gå i bhg da jeg ser han trenger stimulien og omgangen med flere barn men allikevel gruer jeg meg:-/. Tøft å gi slipp og se de vokser til.
Skjønner godt du gjorde detFrøkna går ut for å leke i 15-20 minutter før legge tid.
Mannen går ut for å se etter henne.
Borte.
Alle leter i 45 minutter før vi ringer politiet.
Naboen flyr rundt, en vanlig politibil og en hundepatrulje kommer.
Mens man planlegger søk, hvordan man skal går frem kommer hun traskende.
Jeg bryter sammen
Så trist å høreGod morgen alle sammen. Da er vi så smått stoppet å blø etter MA. Da er det bare å vente på hun heksen igjen, så vi kan komme i gang med prøving igjen. Tiden er laaaaaang.![]()
Ett tonn er mye klær!God morgen
Ryddedag her i dag
Må få vasket ett tonn med klær
Så må jeg på bytur
Æsj, så kjipt da!Fant solbrillene mine, knektfrøkna sitter med en del i hånda.
"Er det du som har gjort dette?"
Hun ser på meg å sier "jaaaa"haha! Godt de ikke var så dyre
men veldig kjipt for de var sabla fine også.
Så herligTida går rasende fort.
Men det er en stund siden jul, så helt lita er hun ikke lenger.
Dog. Ikke så stor heller der hun ligger og sover utslitt på magen til sin far...
Satser på detHar vel noe med at da blir han lagt flatt
Får håpe det blir besre når de har løst opp
Så deilig da5 km tur for å fange pokemons med kb
Å 6895 skritt