Ja det var den.Den var super
Din dag da?
Var på shopping på formiddag og hadde besøk på ettermiddag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det var den.Den var super
Din dag da?
Det var i tidligste laget jaSitter og prøver å samle energi til å ta en kjøkkeninnsats, det ble visst ikke gjort i går.
Mellomste våknet tidlig. Jeg har sagt at på turdager må hun leveres tidlig, for i går kom vi ca ni og da var de igang med å kle på. I tide til morgensamling 8.30 skal hun leveres, det fungerer bedre for henne. Men det var jo ikke nødvendig å stå opp klokka seks likevel....
Vi drar om en halvtime tebker jeg, så jeg rekker å vaske opp...
Halv 7 hjelper jo absolutt påI den forstand at hun starter dagen rundt halv 7 fremfor 4![]()
Men like urolig og våkner mye uansett
Så deiligI natt har jeg sovet som en stein![]()
Så herlig daVi har hatt en nydelig morgen lå en halvtime i senga å bare kosa deretter gikk vi i dusjen, der Miley vil sitte på fanget. Så der satt vi på gulvet i dusjen og hun på fanget. Kan sitte slik i evigheter
Takk for detSpennendeHa en fin solskinnsdag Kengu!
Du får slappe avGod morgenLigger fortsatt i sengen... Hovne ben, så de ligger høyt! Mannen har vært så flink å gjøre alt av stell og levert jentungen i bhg
Slik at mor kunne ligge i sengen
Sol i dag også![]()
Fikk du shoppet noe?Ja. Var på shopping i går og hadde besøk![]()
Så herligElsker de ! vi gjør det ofte
Liker innstillingenGod morgen
Solen skinner
Sofaen blir snart levert
Må bli en bra dag tross lite søvn
Nyt avslapningenGod morgenLigger fortsatt i sengen... Hovne ben, så de ligger høyt! Mannen har vært så flink å gjøre alt av stell og levert jentungen i bhg
![]()
Sol i dag også![]()
Jepp. Spesielt når jeg jobber kun senvakter. Så får man seg par timer ekstraHalv 7 hjelper jo absolutt på![]()
været er i iallfall braHåper det ja
så deiligGod morgenLigger fortsatt i sengen... Hovne ben, så de ligger høyt! Mannen har vært så flink å gjøre alt av stell og levert jentungen i bhg
![]()
Sol i dag også![]()
ja det er detSå herlig da![]()
JaSå herlig![]()
Ja det var helt suverentSå flott at mannen gjorde det
Sol her nå også faktisk
Strikke litt i solen hvertfall med bena høyt!Du får slappe av![]()
TakkNyt avslapningenhva skal du idag da?
Prøvd å "leke" med hun? Sånn, du prøve først på mamma og så mamma prøve på degÅåh. Blir frustrert.. har prøvd i evigheter og få klippet neglene til LJ men det er umulig!! Ingen mulighet å distrahere henne. Med en gang negleklippern kommer frem skal hun ha den og leke med. Tar jeg den vekk er det hylgrin og sutring i ren stahet
Har fri idagTakkStrikke ferdig Go klompjakken, ute i solen
![]()
Hva med deg? Jobb i dag?
Jepp. Funka før og distrahere med tvserie. Men det funker ikke. Å gjøre det når hun sover funke heller ikke. Hun våkner av alt :/Prøvd å "leke" med hun? Sånn, du prøve først på mamma og så mamma prøve på deg![]()
Skjønner at det er frustrerende.. Vi måtte gjøre det når hun sov en periode fordi hun bare dro til seg hånda![]()