Skravletråd August 2016

Sitter og prøver å samle energi til å ta en kjøkkeninnsats, det ble visst ikke gjort i går.

Mellomste våknet tidlig. Jeg har sagt at på turdager må hun leveres tidlig, for i går kom vi ca ni og da var de igang med å kle på. I tide til morgensamling 8.30 skal hun leveres, det fungerer bedre for henne. Men det var jo ikke nødvendig å stå opp klokka seks likevel....
Vi drar om en halvtime tebker jeg, så jeg rekker å vaske opp...
Det var i tidligste laget ja:)

Vi har hatt en nydelig morgen lå en halvtime i senga å bare kosa deretter gikk vi i dusjen, der Miley vil sitte på fanget. Så der satt vi på gulvet i dusjen og hun på fanget. Kan sitte slik i evigheter
Så herlig da❤️

God morgen :) Ligger fortsatt i sengen... Hovne ben, så de ligger høyt! Mannen har vært så flink å gjøre alt av stell og levert jentungen i bhg ;) Slik at mor kunne ligge i sengen :)
Sol i dag også :D
Nyt avslapningen ;) hva skal du idag da?

Ååh. Blir frustrert.. har prøvd i evigheter og få klippet neglene til LJ men det er umulig!! Ingen mulighet å distrahere henne. Med en gang negleklippern kommer frem skal hun ha den og leke med. Tar jeg den vekk er det hylgrin og sutring i ren stahet

Ååh. Blir frustrert.. har prøvd i evigheter og få klippet neglene til LJ men det er umulig!! Ingen mulighet å distrahere henne. Med en gang negleklippern kommer frem skal hun ha den og leke med. Tar jeg den vekk er det hylgrin og sutring i ren stahet
Prøvd å "leke" med hun? Sånn, du prøve først på mamma og så mamma prøve på deg ;)
Skjønner at det er frustrerende.. Vi måtte gjøre det når hun sov en periode fordi hun bare dro til seg hånda :(

Prøvd å "leke" med hun? Sånn, du prøve først på mamma og så mamma prøve på deg ;)
Skjønner at det er frustrerende.. Vi måtte gjøre det når hun sov en periode fordi hun bare dro til seg hånda :(
Jepp. Funka før og distrahere med tvserie. Men det funker ikke. Å gjøre det når hun sover funke heller ikke. Hun våkner av alt :/

Back
Topp