Skravletråd August 2016

Vi har hatt en nydelig morgen lå en halvtime i senga å bare kosa deretter gikk vi i dusjen, der Miley vil sitte på fanget. Så der satt vi på gulvet i dusjen og hun på fanget. Kan sitte slik i evigheter

Vi har hatt en nydelig morgen lå en halvtime i senga å bare kosa deretter gikk vi i dusjen, der Miley vil sitte på fanget. Så der satt vi på gulvet i dusjen og hun på fanget. Kan sitte slik i evigheter

Kjempe koselig start på en morgen da. :) Ikke noe bedre enn varmt vann som strømmer ned ryggen og så med en liten en i fanget i tillegg... :Heartred

Sant det:-). Ulempen er at jeg ikke klarer å amme samtidig som jeg har storebror liggende i armkroken men han var heldigvis fornøyd så lenge han fikk ligge på armen ved siden av lillebror igjen en liten stund før han sovnet:-)
Ser den. Godt storebror var fornøyd med bare kosen:)

Høres ut som en perfekt morgen ;)

Sitter og prøver å samle energi til å ta en kjøkkeninnsats, det ble visst ikke gjort i går.

Mellomste våknet tidlig. Jeg har sagt at på turdager må hun leveres tidlig, for i går kom vi ca ni og da var de igang med å kle på. I tide til morgensamling 8.30 skal hun leveres, det fungerer bedre for henne. Men det var jo ikke nødvendig å stå opp klokka seks likevel....
Vi drar om en halvtime tebker jeg, så jeg rekker å vaske opp...
Her må det også en innsats til i dag. Kjedelig

God morgen :) Ligger fortsatt i sengen... Hovne ben, så de ligger høyt! Mannen har vært så flink å gjøre alt av stell og levert jentungen i bhg ;) Slik at mor kunne ligge i sengen :)
Sol i dag også :D
Så flott at mannen gjorde det:)
Sol her nå også faktisk

Back
Topp